כל הטיפים לעיצוב נכון של מטבחים כפריים לבנים

כל הטיפים לעיצוב נכון של מטבחים כפריים לבנים

רבים טועים לחשוב כי מטבח כפרי הוא כזה הצבוע בצבעי עץ, או שומר על צבע העץ הטבעי. למעשה, מטבחים כפריים מתאפיינים בשלל צבעים, כל עוד הם מצליחים עדין לשמור על החמימות והביתיות שהם אמורים לייצר. הצבע הלבן אמנם אופייני מאוד למטבח המודרני – הייטקיסטי, אך בהחלט מאפיין גם מטבחים כפריים. למעשה, את הצבע הלבן ניתן יהיה למצוא בכל סגנונות העיצוב, והוא יכול להשתלב בכל מטבח ומטבח. מטבח כפרי לבן הוא מטבח שיש לו המון יתרונות. מלבד העובדה שהוא מקרין נעימות וחמימות, הוא משדר סדר, ארגון וניקיון. במקום בו צריך לשמור על היגיינה כמטבח, הצבע הלבן תורם רבות לניקיון שבו. עדיאל חן, היוצר והמעצב מעדיאל עיצובים מביא בפניכם כמה טיפים כדי לעצב את המטבח הלבן שלכם בצורה טובה וחכמה.

איך להוסיף חיים למטבחים כפריים לבנים?

חשוב לזכור שעם כל הטוהר שיש בצבע הלבן, כשהוא מגיע בצורה מוגזמת הוא יכול לגרום לחולי ודכאון. לכן, כשמעצבים מטבח כפרי לבן חשוב מאוד לתת לו תוספות של צבע כהה יותר, שישברו אותו ויעניקו לו חיים. צבעי עץ כהים, גווני כחול, גווני אדום, בורדו וכתומים יכולים להשתלב יפה עם מטבח לבן. השילובים הכהים יכולים להגיע במספר צורות. יכול להיות בצורת תוספת קטנה לארונות המטבח, צבע הידיות, מסגרות החלונות, חיפוי לקירות, טפטים, מרצפות הרצפה, אביזרים, כגון: וילונות, מפות שולחן, שטיחון, עציצים ועוד.
אפשרויות גיוון
מטבח כפרי לבן יכול לספק לכם בקלות מקום לגיוון. בכל פעם שקצת ימאס לכם מהצבעים, החליפו את האביזרים. שנו את הוילונות, המפות, האגרטלים ועוד, החליפו לצבעים אחרים ותקבלו מטבח שונה לגמרי. תמיד תוכלו להוסיף טפט של צבע אחר על הארונות, או אפילו מדבקות איכותיות בציורים יפים.
גודל המטבח
אם שטח המטבח שלכם קטן, כדאי מאוד שתבחרו בצבע הלבן כצבע דומיננטי בעיצוב המטבח. הצבע הלבן יוצר אשלייה של גודל ועומק, ולמעשה מרווח את המטבח, תוך שהוא יוצר תחושת רעננות והתחדשות המפצים על השטח הקטן. רק שימו לב שאתם לא מעמיסים על המטבח בפריטים, במטבח עמוס גם הצבע הלבן לא יעזור ביצירת מרחב. אך גם מטבחים גדולים יכולים בקלות להתבסס על לבן, ולמעשה זהו צבע שיכול לעשות עבודה טובה בכל תנאי שטח.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>