מטבחים כפריים – שילוב בין ישן וחדש

מטבחים כפריים – שילוב בין ישן וחדש

הטרנד של מטבחים כפריים, שהחל את דרכו לפני מאות שנים באירופה הקלאסית, תופס תאוצה וחוזר היום לאופנה. קיימים סוגים שונים של מטבחים אשר עונים להגדרה זו, אשר מקורם בתקופות שונות וארצות מוצא שונות.
עם זאת, חשוב להבין כי המטבחים אותם אנו מכנים כפריים אינם העתק מדויק של המטבחים בהם נהוג היה לעשות שימוש ימים עברו. מטבח של משפחה בת זמננו צריך לענות על הצרכים המתחלפים של התקופה- למרות שהמטבח מעוצב באופן כפרי והיסטורי, חשוב שהוא יענה על כל הצרכים של המשפחה ויאפשר מקום להצבת מכשירי חשמל, מקום אחסון לכלים ועוד.

ניצול מיטבי של החלל העומד לרשותנו

אך מעטים מאיתנו מרוצים מגודל חלל המטבח העומד לרשותנו, מהסיבה הפשוטה שככל שיש לנו יותר מקום- כך אנו קונים יותר דברים על מנת למלאו. את הבעיה ניתן לפתור באמצעות פתרונות אחסון חכמים שונים, כגון ניצול שטחים מתים- פינות המטבח, למשל. בנוסף, במקרה של מטבחים יחסית קטנים כדאי לוותר על "אי במרכז המטבח", וזאת כיוון שהוא תופס לא מעט מקום ועלול לחסום אחוז ניכר מהשטח.

לא לוותר על הרגשה חמימה ונינוחה

למרות הדגש הפרקטי בעיצוב מטבחים כפריים, חשוב שלא להתפשר גם על מראהו של המטבח ועל האווירה השוררת בו. אחרי הכל, המטבח הינו הלב הפועם של הבית, והוא מהווה מקום מפגש מרכזי עבור כל בני המשפחה. לכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב המטבח ולדאוג הן לפרטים הגדולים והן לקטנים.
במטבח כפרי, נעשה שימוש נרחב בחומרי גלם טבעיים המשדרים חמימות, כמו למשל שיש בעל גוון טבעי או עץ מלא. הקירות, על פי רוב, מכוסים בטפט צבעוני אשר מתאים לעיצוב המטבח הכולל. בנוסף לכך, הרהיטים מעוצבים בסגנון קלאסי ואלגנטי, אשר מוסיף למטבח נופך ייחודי אשר מחזיר את כל מי שמבקר בו לימים יפים, פשוטים יותר מימינו אנו.
פנייה אל חברה בעלת שם וניסיון כמו עדיאל חן-מטבחים כפריים תוכל להבטיח שתיהנו ממטבח כפרי שעונה על כל הציפיות- מטבח נוח, פרקטי, חכם ומעוצב בסגנון קלאסי וביתי.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>