מטבחים כפריים אקלקטיים – קריקטורה או יצירת אומנות?

מטבחים כפריים אקלקטיים – קריקטורה או יצירת אומנות?

סגנון העיצוב האקלקטי הוא סגנון המשלב בתוכו שניים או יותר סגנונות עיצוביים. בעיקרון, יש שוני רב בין הסגנונות, ושילובים שונים ביניהם יכולים לייצר קריקטורה מגוחכת או יצירת אומנות מרשימה. הסגנון האקלקטי מתאים בעיקר לאנשים לא שגרתיים, האוהבים לנפץ מסגרות, מכבדים את השונה, בעלי תעוזה והרפתקניים. עם זאת חשוב מאוד להיות זהירים. אם אתם מעוניינים בשינוי, ורוצים לשדרג את המטבח שלכם ליצירה של מטבח כפרי אקלקטי, אל תעשו זאת ללא מעצב מקצועי ויצירתי, היודע להפוך את החיבור בין הסגנונות ליצירת אומנות אמיתית. עדיאל חן מעדיאל עיצובים מסביר לנו על מה חשוב לשים דגש כשמעצבים מטבח בסגנון כפרי אקלקטי.

שמירה על רצף הרמוני

הדבר החשוב ביותר בשילוב הסגנון הכפרי עם כל סגנון אחר, הוא שמירה על ההרמוניה. לא חשוב אילו פריטים נבחר, או מה מבין מרכיבי המטבח ישתייך לאיזה סגנון, החשוב הוא שתהיה זרימה נכונה ביניהם, שבסופו של דבר תייצר חמימות ונועם. מעל הכל מטבחים כפריים אקלקטיים צריכים לשדר לנו אמירה. מטבח כפרי אקלקטי בדרך כלל יהיה חוצה גבולות ומסקרן. הניגודיות המתמזגת היא זו שמייצרת בנו עניין וסקרנות. למרות הניגודים, חשוב מאוד להקפיד כי כל החומרים, הצבעים, הגימורים והטקסטורות ייצרו שפה משותפת. זאת ניתן לקבל על ידי השלמה של כל האלמנטים. במידה ולא נצליח לייצר השלמה, לא נראה התאמה בין זרמי העיצוב השונים, המנסים להתמזג להם יחד במטבח שלנו.

ניגודים משלימים
יחד עם הזרימה המתבקשת, מה שתבנה את המגע האקלקטי היא דווקא הבלטת הניגודיות בין הסגנונות השונים. ככל שתובלט יותר ניגודיות, כך המטבח יראה יותר פרוע ומקורי. כך שלמעשה היצירתיות כאן חשובה מעין כמוה, יכולת ההתאמה והיכולת לראות תמונה עתידית שלמה. לייצר עיצוב שמצד אחד יוצר קונטרסט, ומן הצד השני גורם לכל סגנון לדבר עם הסגנון השני, מתוך זרימה הרמונית, הוא דבר כמעט בלתי אפשרי, ורק המוכשרים ביותר, המבינים את טכניקות העיצוב והכללים החשובים, יכולים להצליח ליצור מטבח כפרי אקלקטי מרשים וייחודי. זה המקום בו יכולים המעצבים המוכשרים להתחיל להתפרע, ולתת לדימיון להשתולל.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>