מטבח כפרי וינטאז' – מטבח כפרי מבית סבתא

מטבח כפרי וינטאז' – מטבח כפרי מבית סבתא

וינטאז' הוא סגנון עיצוב מאוד מיוחד, שאנשים מסויימים מתחברים אליו מאוד, ואחרים לחלוטין לא. סגנון עיצוב זה מביא אלמנטים עיצוביים מן העבר, אותם ניתן לשלב בסגנונות עיצוב חדשים יותר, או לשמור על אופי וינטאז' לכל רוחב תכנית העיצוב. סגנון עיצוב זה שם לב לפרטים הקטנים ביותר, מבוסס על עיטורים מדוייקים היורדים לפרטים הקטנים, ומתאפיין בגוונים, מרקמים וחומרי גלם שאתם כולם ניתן להכניס תחת הכותרת של "בית סבתא". מטבחים כפריים וינטאז' הוא סגנון עיצוב המשלב בין שני עולמות, ליצירת עיצובים מיוחדים ויוצאי דופן המביאים את האותנטיות והנינוחות של סגנון העיצוב הכפרי מחד, ואת הייחודיות והפרטים הקטנים של סגנון הוינטאז'.

מטבחי עץ מלא בשילוב אלמנטים "מיושנים"

מטבחים כפריים הם מטבחים פופולאריים מאוד, שהאלמנט המרכזי שמאפיין אותם הוא שימוש בעץ מלא, אך לא רק עץ מלא. סגנון עיצוב זה בא לידי ביטוי גם באמצעות המתכות בהן נעשה שימוש, בדרך כלל נחושת, באמצעות הצבעים החומים בגוון אדמה או בהיר יותר, באמצעות המרקם העצי האותנטי ובאמצעות מרכיבים נוספים המאפיינים באופן ייחודי את סגנון העיצוב הכפרי. על אף תחושת הנינוחות, הטבע, האותנטיות והחמימות שמשרים מטבחים אלה, אנשים רבים מעדיפים לשלב בהם אלמנטים קצת יותר שמחים וחיוניים, ואין כמו סגנון הוינטאז' כדי להשיג את המטרה הזאת.

שילובים חכמים העולים בקנה אחד עם עקרונות סגנון העיצוב

בחברת עדיאל עיצובים, תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמי מטבחים כפריים בשילוב עם סגנונות עיצוב נוספים לרבות סגנון הוינטאז', מטבחי עץ מלא המגיעים בגוונים בהירים, קווי עיצוב "מרובעים" ופשוטים, ועיטורים ייחודיים שיורדים לפרטים הקטנים. שילוב זה בין סגנונות עיצוב שונים הוא פתרון מעולה למי שמחפש מטבחים כפריים, אבל רוצה להעניק להם חיות וחיוניות בסגנון אחר, וזו היא בדיוק ההתמחות של עדיאל עיצובים, המציעה מגוון רחב של דגמי מדף המעוצבים על ידי צוות מעצבי הבית, וכן מציעה אפשרות לעיצוב מטבח התאמה אישית על פי העדפות הלקוח.

אפשרויות מגוונות להתאמה אישית

באפשרותכם להגדיר כל פרט ופרט במטבח החלומות שלכם, לשלב מוצרי חשמל מודרניים, מנגנונים חדשניים לחסכון במקום ותפעול קל ויעיל של המטבח, והכל תוך שימור המאפיינים המרכזיים של שני סגנונות העיצוב המנחים. בכל תהליך של התאמה אישית המשלב מטבחים כפריים עם סגנון עיצוב וינטאז' אנו נסייע לכם להביא לידי ביטוי את כל מה שאתם אוהבים ורוצים לראות במטבח שלכם, ולצד זאת נסייע לכם לשמור על כללי עיצוב מקצועיים לכל אורך הדרך.

 

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או השאירו פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>