מטבח כפרי עבודת יד – בדיוק כמו שאתם אוהבים

מטבח כפרי עבודת יד – בדיוק כמו שאתם אוהבים

עבודת יד הוא מודל ייצור שנחשב למאוד אטרקטיבי בכל סוג של מוצר, על אף שגם למודל ייצור זה ישנם חסרונות ביחס לייצור התעשייתי. ייצור תעשייתי הוא ייצור המוני וסדרתי, שבו קשה לייצר אלמנטים מותאמים אישית על פי טעמו של הלקוח, ומצד שני מדובר בתהליכי ייצור מאוד מדוייקים ושיטתיים, המבטיחים עבודה מדוייקת ואיכותית, כמובן בתנאי שכל תהליך הייצור הוא איכותי לרבות חומרי הגלם, שיטות הייצור וההקפדה על רמת הגימור והפרטים הקטנים.

מטבח כפרי אותנטי עם נשמה

אחרי שאמרנו את זה, עבודת יד היא שיטת ייצור המאפשרת תשומת לב רבה מאוד לכל פרט ופרט בתהליך הייצור, שיטה שעצם ייצור בצורה ידנית, מעניקה לתוצר הסופי מעין נשמה משל עצמו, כשברור שכל בורג, וכל ליטוש וכל עיבוד וכל ציר, הותקנו בצורה ידנית בשיטה המסורתית ועל ידי איש מקצוע שחי את הנגרות בצורה אותנטית. כאשר מדובר על מטבחים כפריים, לעבודת היד יש אפילו ערך רב יותר, שכן ערכים כמו אותנטיות ואינטימיות הם ערכים מרכזיים בסגנון עיצוב זה.

עבודה ידנית בסטנדרטים הגבוהים ביותר

כל עבודת ייצור מטבחים כפריים בעבודת יד חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מומחים ומנוסים, המסוגלים להביא אל השולחן את יכולות ההתאמה האישית ליצירת מטבח על פי דרישות הלקוח תוך שמירה על עקרונות העיצוב המקצועיים, ובנוסף לכך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של רמת הדיוק אותה ניתן לקבל במטבחים המיוצרים בייצור תעשייתי. עדיאל מטבחים היא חברה המציעה מגוון רחב של דגמי מטבחים המעוצבים על פי סגנון העיצוב הכפרי ומיוצרים בעבודת יד על פי דרישות הלקוח, לצד דגמים המיוצרים בייצור תעשייתי, ובעיצוב של מעצבי הבית בחברה.

עבודת יד זה לא הכל

ייצור מטבחים כפריים בעבודת יד הוא ייצור שמשקף רמה מקצועית גבוהה ואינדיקציה לאיכות, אך לחלוטין לא אינדיקציה לכך שהתוצר הסופי הוא איכותי. כדי להשלים את עבודת הייצור בסטנדרטים הגבוהים ביותר, יש להקפיד על בחירה איכותית ומקצועית של חומרי הגלם, בחירת סוג העץ המלא המתאים, עיבוד העץ בצורה מדוייקת, בחירת צירים המיועדים לעץ מלא שנחשב לעץ מאסיבי וכבד וכדומה.

נדרש גם עיצוב נכון ברמה של חלום

כמו כן, את היתרונות של ייצור מטבחים כפריים בעבודת היד יש להשלים עם עיצוב מנצח, עיצוב המביא בחשבון את העדפותיו האישיות של הלקוח בצורה ממצה וכוללת מצד אחד, ואת עקרונות העיצוב המקצועיים של סגנון העיצוב הכפרי מצד שני.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>