הסודות לעיצוב מטבחים כפריים

הסודות לעיצוב מטבחים כפריים

רק מעצם המחשבה על מטבחים כפריים, עולה תמונה של מטבח עשוי מעץ, עם עיצוב קלאסי, ביתי ונעים שמעלה חיוך באופן אוטומטי על השפתיים. העניין הוא, שבכדי לעצב מטבח כפרי ונעים בדיוק כמו בחלומות, צריך לדעת לשלב בין העיצוב, הפרקטיות, גודל החדר, הקדמה והשאיפות של הלקוח. אם כן, בכדי לעצב את המטבח הכפרי המושלם בשביל כל אחד, ניתן להשתמש בשיטות העבודה הייחודיות של המעצב עדיאל שמשלב בין כל המרכיבים ואף לוקח אותם למימדים חדשים.

עץ מלא
הסוד הראשון שהופך את המטבח הכפרי למטבח כפרי, הוא השימוש הרב בעץ, ולא סתם עץ אלא עץ מלא. השימוש בעץ מקנה את עיצוב קלאסי ונעים באופן אוטומטי, כאשר השימוש בעץ מלא אף הופך אותו לעמיד יותר והופך כל רהיט לפריטים בעלי נוכחות. עדיאל מציע להשתמש במגוון סוגי עץ המתאימים לסגנונות ורהיטים משתנים. בפגישה קצרה עם עדיאל, ניתן להכיר את כל הסוגים ואופן השימוש בהם כך שיתאימו לעיצוב המטבח.

הקפדה על פרטים
מטבחים כפריים, מאופיינים בקווים היוצרים אווירה חמימה ואינטימית בניגוד למטבחים המודרניים המאופיינים בצבעי מתכת וקווים חדים יחסית. הזמנת עיצוב המטבח אצל עדיאל תעניק לכם את האפשרות לבחור כל פרט ופרט במטבח – מסוג החומרים, אופן ניצול השטח במטבח, צבעי המטבח ועד לאופן הצבת הרהיטים וסוגי הידיות על הארונות. מצד אחד, זו עבודה הדורשת השקעה לא מבוטלת, אך מצד שני היא מלאה בהנאה וכיף לקראת עיצוב מטבח על פי הטעם האישי, כאשר עדיאל נמצא שם לאורך כל התהליך בכדי להפוך אותו ליצירתי וקל הרבה יותר.

גימורים
מעבר לשימוש בחומרים איכותיים וההקפדה על כל פרט ופרט בדרך לעיצוב מטבח כפרי, חשוב להשקיע גם בייצור עצמו של הרהיטים והמטבח. עדיאל לוקח את ההשקעה בייצור צעד אחד קדימה ומייצר את כל המטבח בעבודת יד. באופן הזה, מתאפשרת שליטה אבסולוטית בכל תהליך הייצור עד לקבלת תוצר מושלם בכל חלק וחלק המרכיב בסופו של דבר את המטבח. אם כן, זכרו – הסוד לעיצוב מטבח כפרי טמון בעיקר בעיצוב פרטני, בחירת חומרים איכותיים ובסופו של דבר בגימור בלתי מתפשר על כל חלקי המטבח המסוגנן. תתחדשו.