מטבחים מעץ מלא

כיצד מעצבים מטבחים כפריים מעץ מלא?

בשנים האחרונות ניתן לראות שילובים של מתכות ואף פלסטיק במטבחים הביתיים, אך בסופו של דבר, הצורה הקלאסית והנעימה ביותר לעין תהיה מטבח כפרי מעץ מלא. השימוש בעץ לשם עיצוב וייצור מטבחים, מאפשר לא רק עמידות לאורך זמן אלא גם עיצוב ייחודי שלא יחזור על עצמו, במידה ופונים למקום הנכון שיהיה מופקד על העבודה. מעצב המטבחים עדיאל חן יוכל לסייע לא רק בעיצוב של מטבחי עץ, אלא גם בייצורם.

הפגישה
ראשית, בכדי להתחיל בעיצוב מוקפד ומושקע של מטבח כפרי מעץ, יש לקבוע פגישה מסודרת ונעימה בה מדברים על גודל החדר, השאיפות לגבי המטבח, הפריטים החשובים ביותר עבור הלקוח ורק לאחר מכן ממשיכים לשלב הבא. במהלך הפגישה, מדברים על סוג החומרים, הסגנון הכללי והפטנטים הארגונומיים הניתנים לשילוב במטבח. בסוף הפגישה, עדיאל מכין את העיצוב הייחודי שלו בשילוב עם כל רצונות הלקוח, ולאחר מכן מתחיל בייצור.

הכול מתחיל בחומרים
לפני שבכלל מתחילים ליצור מטבח כפרי מעץ מלא, חשוב קודם לבחור את החומרים האיכותיים והמתאימים ביותר לעיצוב של כל מטבח ומטבח, כאשר גם הבחירה הכללית בעץ למען ייצור המטבח לא מספיקה, מכיוון שישנם סוגים רבים באיכויות ובהתאמה שונה לכל רהיט וסגנון. באמצעות עדיאל, תוכלו לבחור סוגי עצים שונים וכן גם מוצרי פרזול המשלימים את התמונה. בנוסף לכל זה, חשוב לציין כי הייצור של עדיאל מתבצע באמצעות עץ מלא, מה שמבטיח לא רק עיצוב נעים, אלא גם איכות בלתי מתפשרת.

ייצור ייחודי
כיום, השאיפה היא לעבוד כפס ייצור, אך לא אצל עדיאל. עדיאל דואג להיות בכל התהליך, מקבלת הלקוחות, עד לעיצוב, בחירת החומרים ואפילו הייצור. העובדה הזו מאפשרת לייצר את המטבחים בעבודת יד קפדנית אשר מביאה את הגימורים של אותם מטבחי עץ לרמות שכמעט ולא רואים בבתים כיום. כל פרט ופרט עובר השגחה קפדנית ולוקח את הרעיון שעומד מאחורי הזמנת מטבח עץ לרמות חדשות.

לסיכום, הבחירה בהתקנת מטבחים כפריים מעץ מלא לא מספיקה, וצריך גם לדעת ולבחור את סוג העץ ולהעדיף באופן משמעותי את הייצור באמצעות עץ מלא. כמו כן, שימו לב שייצור מוקפד בעבודת יד, כמו בסטודיו של עדיאל, יבטיח לא רק איכות חומרים, אלא גם גימור הולם והתאמה מדויקת למטבח.