מטבחים מעוצבים – המטבח שמתאים לך

מטבחים מעוצבים – המטבח שמתאים לך

ברוב הבתים, המטבח הינו לב ליבו של הבית. המקום בו מתכנסת המשפחה בארוחות ובחגים, הפינה שיושבים לשתות בה קפה, מבשלים ואופים ביחד, הילדים יוצרים יצירות. אם תבדקו תגלו שאכן, ברוב הבתים והמשפחות, עיקר הזמן שמבלים בבית הוא במטבח (למעט בלילה בשינה כמובן) ורוב זיכרונות הילדות שלנו מובילים אותנו אל המטבח של אמא. אין זה מפליא, אם כן, שמטבחים מעוצבים הולכים ותופסים תאוצה ועולם המטבחים גדל והופך לחלק בלתי נפרד מעיצוב ושיפוץ הבית וניתן לראות מטבחים מעוצבים בכל מגזין עיצוב או חיים טובים.

המטבח – האופי של המשפחה

אם לכל חדר יש את האופי של בעליו, הרי שלמטבח יש את האופי של משפחתו. המטבח מהווה מעין חלון לאנשים שמשתמשים בו ועובדים בו . חומרי הגלם מהם נבנה המטבח, הצבעים שלו, החלוקה, כל אלו מעידים על בני הבית ואופיים ועל המבשלים הנהנים מהמטבח שלהם.
כך למשל מטבח מעץ מלא בצבעים טבעיים יתאים לאנשים חמים, רגועים ומחוברים לקרקע, בעוד מטבח אדום נועז ומבריק יעיד על אנשים אנרגטיים ותוססים.

בחירת המטבח המושלם עבורכם אינה עניין של מה בכך. אמנם ניראה שמטבחים מעוצבים יש בכל מקום אבל כאשר מעצבים ורוכשים מטבח אסור לעגל פינות. המגוון הרחב של עיצובים וסגנונות מאפשר לכל אחד ואחת מכם למצוא את המטבח המושלם עבורכם- כזה שגם יענה על כל הצרכים שלכם וגם תיהנו להסתכל עליו מידי יום ביומו.

אחסון, מרחב ומקום

נושא חשוב שכדאי להתייחס אליו בעת עיצוב המטבח שלכם הוא המידות והפונקציונליות. אלא אם כן בורכתם בבית גדול עם הרבה מרחב, סביר להניח שכמו רוב בני ישראל אתם גרים בדירה בבניין משותף וצריכים להתחשב במגבלות מקום. מטבחים מעוצבים הם גם מטבחים חכמים – בין אם הם אכן מיועדים לדירה או לבית פרטי מרווח – הכל צריך להיכנס לארונות, להיראות מסודר, לשבת במקום. המטבח צריך להיות פרקטי ויפה גם ביום יום וככזה מקומות האחסון שלו יהיו מרובים ומחושבים היטב כדי לאפשר מקסימום אחסון וסדר במינימום מאמץ. התנועה במטבח שלכם גם צריכה להיות נוחה וזורמת והישיבה והשהייה בו נעימה וביתית – לא משנה כמה המטבח מעוצב, הוא לא צריך להרגיש מתועש או קר אלא חמים ומשפחתי.
בסופו של דבר – עיצובים יש בלי סוף ואפשרויות לרוב. הדבר הכי חשוב הוא שתבחרו במטבח שישקף אתכם, יתאים לכם וספק את כל הצרכים הקולינריים והמשפחתיים שלכם