איך יוצרים מטבח כפרי מודרני?

איך יוצרים מטבח כפרי מודרני?

מטבח כפרי הוא ביסודו מטבח מיושן בעל נגיעות עדכניות. למעשה, המטבח הכפרי מלווה אותנו כבר מאות שנים, כשהוא שומר על הקווים הבסיסיים שלו, ואחת לתקופה הוא מתעדכן בקווי המודרניזציה. כשמדברים על מטבח כפרי מודרני מדברים בעצם על שילוב בין שני סגנונות עיצוב, האחד הוא הסגנון הכפרי והשני הוא הסגנון המודרני. שני סגנונות אלה כל כך שונים במהותם האחד מהשני, ואפילו מנוגדים, אך למרות זאת יכולים ליצור שילוב מאוד מעניין, יצירתי ויפה, אם מחברים את הסגנונות יחד בצורה חכמה.

הסכנות והיתרונות בשילוב בין סגנונות

באופן כללי כשמשלבים סגנונות רצוי להשאיר זאת לידי המעצבים, מאחר והם מספיק מיומנים ובעלי הידע והטכניקה כדי לבצע זו בצורה חכמה. שילוב סגנונות יכול להתבצע בצורה מעוררת השראה ואסתטית למראה, והיא יכולה גם ליצור את האפקט ההפוך. למרות זאת, אם יש לכם חוש יצירתי עיצובי, תוכלו גם אתם להוסיף את הקורטוב שלכם לקראת העיצוב המוגמר. עדיאל חן מעדיאל עיצובים מסייע לכם לעשות זאת באמצעות כמה עצות שימושיות.

שילוב של פרקטיות וחמימות

שילוב של הסגנון הכפרי והסגנון המודרני במטבח יכול להגיע בכמה צורות שכולן יעצבו אותו בסגנון מטבח כפרי מודרני. דרך אחת היא להוסיף פטנטים, קלפות וצורת חלוקה פנימית המאפיינים כולם יותר את המטבח המודרני, ולעשות זאת בתוך העיצוב הכפרי. למעשה, מחברים בכך בין הפרקטיות והנוחות של המטבח המודרני, לבין היופי והחמימות של המטבח הכפרי.

שילובים של חום וקור

דרך שניה לשילוב הסגנונות היא בשימוש במכשירי חשמל חדשניים ומתקדמים. ניתן ליצור שילוב מעניין, אם נעשה זאת בחוכמה, אם נשלב בתוך מטבח שרהיטיו עשויים מעץ, ואף צבעם עץ , מקרר, תנור אפייה, מיקרו ומוצרי חשמל אחרים עשויים מתכת אפורה. בכך אנו יוצרים גם שילוב מרתק בין חום לקור – החום שבעץ הכפרי, לבין הקור של המתכת האפרורית. אם השתמשנו במכשירי חשמל עשויים מתכת כדאי להימנע מלהשתמש בכלים עשויים פלסטיק או מתכת, ולהשתמש יותר בחומרים טבעיים, כגון: עץ, חרס וכד'.

מאפייני מטבח כפרי מודרני

הרצפה של מטבחים כפריים מודרניים כדאי שתהא מכוסה בפרקט בצבעים טבעיים. הפרקט מאפיין את המטבח המודרני, והצבעים הטבעיים נותנים לו גוון כפרי. ניתן לשלב למטבח הכפרי מודרני גם מסגרות חלונות הצבועות בצבעי מטאל, כמו נחושת או כסף, ובכך להוסיף קו מודרני נוסף. חיפוי הקירות יכול להיעשות באמצעות קווים מודרנים או קווים כפריים, מה שחשוב הוא לשמור על זרימה עם שאר האלמנטים במטבח. באופן כללי ניתן לסכם מטבח משולב, בו הרהיטים והכלים מתאפיינים בקווים כפריים, ומכשירי חשמל והחלונות בעלי קווים מודרנים.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>