איך עיצוב מטבחים כפריים יכול לאחד משפחות?

איך עיצוב מטבחים כפריים יכול לאחד משפחות?

גיוון והתחדשות בחיים הם דבר חשוב מאוד. גם חידוש הבית ועיצובו מחדש, מכניס רעננות, שמחה ואנרגיות טובות, היכולים להשפיע על כל תחום אחר בחיים. מאחר והבית מהווה עבורנו בסיס לכל היבט אחר של החיים, חשוב שהוא יקרין לנו אנרגיות טובות. עיצוב מטבחים כפריים מחדש, יכול להכניס לא רק רעננות, כי אם הרבה אהבה לבית אם מבצעים אותו בצורה נכונה וחמה. אם הבית מהווה בסיס להיבטי החיים האחרים, המטבח מהווה את הליבה של הבית. המקום בו מכינים את המזון לגוף, והוא גם מקום להזנה לנשמה, במידה והאוכל מתבשל באהבה למען כל בני הבית. המטבח מהווה גם את מקום המפגש של בני המשפחה, היושבים סביב השולחן יחד, ונהנים מזמן איכות משותף. זה המקום של איחוד משפחתי, מקום של ביחד. ומכאן הכל מתחיל.

מתי יודעים שהגיע הזמן לחדש את עיצוב המטבח?

אם רוצים לשנות אווירה בבית, בידקו מה קורה במטבח שלכם. האם נעים להיות בו? האם הוא משדר חום ואהבה ומוציא אותם מאיתנו בעת הבישול? האם הוא מזמין מספיק? האם הוא אסתטי למראה? האם העיצוב בו הרמוני? האם הצבע על הקירות משדר חמימות? האם הארונות, הרהיטים, מכשירי החשמל והקירות נראים חדשים או בלויים, מתקלפים וישנים? אם עניתם לפחות על 2 מהשאלות הללו בתשובה "לא", סימן שהגיע הזמן לחדש את המטבח, ולבצע את עיצוב המטבח, כך שיהפוך את כל התשובות שנשאלו כאן לחיוביות.

נגיעות של חום
מטבח שנעים להיות בו יצטרך קודם כל להיות מותאם לסגנון ולטעם האישי של בני הבית. רק שימו לב בסגנונות העיצוב קיימים גם סגנונות שהם קרים יחסית, כמו הסגנון המודרני. מאחר והמטבח צריך לשדר חום ואהבה, רצוי להוסיף מגע חם באמצעות אביזרים כמו שטיחון, מפות או וילונות שישברו קצת את הפן המאופק והרציני של הסגנון המודרני. מומלץ שהאביזרים יהיו בעלי גוונים חמים, בניגוד לצבעי המטבח המודרני הקרים, ברובם: שחור, אפור ולבן.
מטבח כפרי בידי אומן
מומלץ להתחדש עם רהיטים המיוצרים בידי אומן, מאחר ואלה תמיד מוסיפים נגיעות של אהבה לתוכם. עיצוב המטבח בסגנון כפרי עושה יפה את העבודה ומכניס הרבה מאוד חום ומשפחתיות למטבח. השימוש בחומרים הטבעיים, צבעי האדמה החמים, והשימוש באביזרים חמימים, מייצרים מטבח מזמין לבשל בו ולשבת לאכול בתוכו. ישנם רעיונות למכביר כדי להפוך את המטבח שלכם למקום אהוב על המשפחה, ושיאפשר לה זמן משפחתי איכותי ומאחד. אתם מוזמנים עוד היום להתייעץ עם עדיאל עיצובים לגבי המטבח הכפרי המתאים ביותר למשפחה שלכם.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>