הקסם של מטבחים כפריים

הקסם של מטבחים כפריים

יותר ויותר אנשים בשנים האחרונות מבינים את הקסם והייחוד שיש בהתקנת מטבחים כפריים במקום אלה הנבנים באופן אוטומטי בדירות או בתים חדשים. לעומת העיצוב המודרני ויש כאלה שיגידו שסגנון העיצוב המודרני משדר נוקשות, המטבח הכפרי נותן אווירה ותחושה של חום ורוך, המטבח מרגיש חמים ומזמין יותר ומשרה בכל הבית אווירה של בקתת יער מרוחקת ומבודדת. ישנם אפילו מטבחים המעוצבים בסגנון כפרי שממש נראים כאילו נלקחו מתוך ספר אגדות קסום.

עקרונות העיצוב של מטבחים כפריים

מה שהכי בולט לעין בתחום של מטבחים כפריים הוא שאין אחידות בעיצוב המטבחים, כלומר כל לקוח יכול לעצב ולהזמין בדיוק את המטבח שהוא רוצה ומתאים ויכולים להיות מטבחים רבים המעוצבים בסגנון כפרי וכל אחד מהם ייראה אחרת לגמרי. ישנם סוגי עץ שונים אשר מהם ניתן לבנות מטבח כפרי (עץ אלון, עץ אגוז, עץ מייפל ועוד), אפשר להזמין את המטבח צבוע בשלל צבעים פסטליים ונעימים לעין, אפשר לחבר את השולחן של המטבח לאחד מכיווני השיש או להשאירו כאי במרכז המטבח.
כל האפשרויות פתוחות ואפשר לעצב את מטבח החלומות כמטבח כפרי לכל דבר. הסוד בעיצוב נכון וחכם של מטבח כפרי הוא שימוש בעץ מלא ללא תוספים של חומרי גלם אחרים. המראה הטבעי של העץ הוא זה שנותן למטבח את המגע הכפרי שלו ודרך דוגמת העץ מצטייר המטבח כולו. חשוב מאד לשים לב לפרטים הקטנים – ניצול השטח של המטבח, התאמת אביזרי הפרזול לעץ ולצבע הנבחר וכמובן התאמת המטבח לצרכי הלקוח ולחפצים שהוא עומד לאחסן ולהציב במטבח. כאשר הגימור יהיה מושלם המטבח יהיה מושלם אף הוא.

למי מתאים מטבח בסגנון כפרי?

כמו בכל תחום הקשור בעיצוב ובקביעת סגנון גם עיצוב מטבחים כפריים הוא עניין של בחירה, של טעם אישי ושל העדפות אישיות. אלה שיאהבו את המטבח הכפרי הם אלה שאוהבים את מראה העץ הטבעי או הצבוע, מעדיפים שמטבח כולו עשוי מעץ ללא שילובי מתכת חדים ונוקשים ואוהבים את העיצוב האינטימי והחמים שיתקבל מהמטבח הכפרי שלהם.
מוזמנים ליצור קשר לשיחת ייעוץ כבר עכשיו בטלפון 09-8344456

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>