ייחודם של המטבחים הכפריים המודרניים

ייחודם של המטבחים הכפריים המודרניים

מטבחים כפריים מודרניים הם למעשה שילוב בין שני סגנונות עיצוב שונים: המטבח הכפרי המאופיין במשטחי עבודה גדולים. לעומת זאת המטבח המודרני הוא פונקציונאלי. מטבחים כפריים מודרניים מכילים את כל הציוד המאפיין את המטבח המודרני אך נשמרת בהם האווירה החמה של המטבח הכפרי. .

מאפייניהם של מטבחים כפריים מודרניים

מטבחים כפריים בסגנון מודרני עשויים מחומרים טבעיים. בולט במיוחד השימוש בעץ. בנוסף לכך יש בהם שימוש בצבעים חמים בייחוד כתום וצהוב.
כמו כן, מתאפיינים המטבחים במרחב גדול לפריטים המצויים בהם. בנוסף לכך נחשבים מטבחים אלה למסודרים במיוחד. כל אלה מקלים על נוחות השימוש בהם.

עצות לשילוב נכון בין כפרי למודרני

כדי לשמור על סממנים מודרניים במטבח מומלץ לבחור בכלי עבודה חדישים ומתקדמים. אך כדי לשמור על האווירה הכפרית יש להשתמש בכלי הגשה ואחסון העשויים מחומרים טבעיים( למשל כלי חרס). הריצוף המומלץ הוא ריצוף פרקט המאפיין מטבחים מודרניים אך צבעו של הפרקט צריך להיות מתאים לאווירה כפרית וחמימה. בעיצוב הריצוף תוכלו לבחור בין אריחים בעלי צבע אחיד המדגישים את האווירה הכפרית או באריחים מעוטרים וצבעוניים המדגישים את האווירה המודרנית. למטבחים כפריים מודרניים ניתן להוסיף מוצרים העשויים מחומרים טבעיים בלבד ולהביא בכך לידי ביטוי את ההתחשבות באיכות הסביבה שבאה לידי ביטוי בתכנון המטבחים המודרניים בשנים האחרונות. (כך למשל ניתן לקשט את המטבח בסלסלות העשויות מקש אמיתי וצבועות בצבע טבעי).
לסיכום- המטבח הכפרי המודרני הוא שילוב בין שני סגנונות עיצוב: המטבח הכפרי בו קיימים משטחי עבודה גדולים והמטבח המודרני הנחשב לפונקציונאלי. מי שמעוניין במטבח כפרי מודרני נדרש לשמור על האיזון העדין בין שני סגנונות העיצוב. כך למשל בתחום הריצוף, יש לבחור בריצוף פרקט המאפיין את המטבח המודרני אך צבע הריצוף צריך להיות מתאים לאווירה הכפרית.

מוזמנים ליצור קשר לשיחת ייעוץ כבר עכשיו בטלפון 09-8344456

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>