כל מה שצריך לדעת על מטבח בסגנון כפרי

כל מה שצריך לדעת על מטבח בסגנון כפרי

פעם המטבח היה המקום הכי משפחתי בבית. לאחרונה ישנה מגמה של חזרה למטבח כלב העניינים של הבית. הישיבה יחד לשולחן האוכל, זמן האיכות המשפחתי, החום והאהבה המורגשים באוכל המוגש, הופכים את המטבח למקום של מפגש ואיחוד משפחתי. לא חשוב באיזה סגנון יעוצב המטבח שלך, הוא תמיד יוכל לשמש כמקום מפגש אולטימטיבי לכל בני המשפחה, אבל אין ספק שסגנון העיצוב של המטבחים הכפריים יעניק לו בדיוק את האווירה המשפחתית שמעודדת את כל בני הבית לשבת יחד סביב שולחן האוכל. כאמא וכאישה בודאי חשובה לך האחדות המשפחתית, ובמיוחד בשבילך המעצב עדיאל חן מעדיאל עיצובים אסף את כל המאפיינים שיעזרו לך לעצב מטבח בסגנון כפרי.

בחירת החומרים של מטבח בסגנון כפרי

כשמעצבים מטבח בסגנון כפרי חשוב לשים לב לחומרים ממנו בונים את רהיטי המטבח שלך. עץ מלא הוא החומר הקלאסי לבניית מטבחים כפריים, המבטאים את הקירבה לטבע והחיבור לאמא אדמה. גימור העץ יכול להיות טבעי וגס או מעובד ומעודן, בצבעיו הטבעיים או בצבעים אחרים כמו לבן, צהוב או תכלת, אך עדין החומר עצמו ישמור על הטבעיות, ויקנה למטבח את אווירת החמימות המתבקשת במטבחים מן הסוג הזה. ישנם שלל סגנונות משנה בתוך הסגנון הכפרי, כשכל אחד מהם ייחודי ומתאים לתנאים אחרים.

יצירת אווירה ביתית וחמימה
המטבחים הכפריים מתאפיינים בביתיות שהם משדרים לנמצאים בו. החמימות שבעיצוב כאילו קוראת לאנשים להיכנס לתוכו ולשבת בו. מתוך הרצון לתחושת החום והאהבה הקיים בכולנו, קל לנו לשבת במטבחים הכפריים ולהינות מהם. המטבח הכפרי זה המקום שלך להוסיף את הטאץ' המיוחד, טאץ' של אהבה. נגיעות אהבה אלה, גם אם יהיו קטנות, יוסיפו המון לאווירה ולתחושה שנוצרת כתוצאה ממנה. תליית וילון על החלון, פרישת שטיחון על הרצפה, תליית כלים, כמו מחבתות או ספלים, ייעוד מדף לצנצנות חמוצים או ריבות ועוד.

צבעים חמים
מטבח בסגנון כפרי מתאפיין בצבעים חמים, צבעים שקרובים לאדמה. גם אם בחרנו ברהיטי מטבח לבנים, כדאי לשבור צבע זה עם צבעים חמים יותר בגווני אדום, צהוב, כתום או חום, באלמנטים שונים, למשל ריפוד בכסאות, מסגרות החלונות, נישת מדפים, שטיחון, וילון ועוד.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>