מטבחים כפריים בסגנון וינטג'

מטבחים כפריים בסגנון וינטג'

אם אתם מתכוונים להזמין מטבח חדש לבית, ואתם מתעניינים בדגמי מטבחים כפריים בסגנון וינטג', חשוב שתהיו מודעים לכך שמדובר באחד מסגנונות העיצוב הייחודיים ביותר, שיצרני מטבחים רבים כלל אינם מציעים אותו, ואחרים לא באמת אוחזים בידע המקצועי שמאפשר להם לאפיין מטבח וינטג' קלאסי. בהתאם לכך, אם זה הוא המטבח אותו אתם רוצים להרכיב בביתכם, חשוב שתעשו את הדברים בצורה מקצועית, ובראש ובראשונה תאתרו איש מקצוע המתמחה בתחום עיצוב המטבחים, ויכול לספק לכם את הערך הנדרש לכם הן סביב סגנון העיצוב הכפרי, והן סביב סגנון עיצוב וינטג', ולא כולם אכן יכולים לספק את הערך הזה כנדרש.

 

שיקולים מקצועיים סביב חומרי גלם ואלמנטים עיצוביים

מטבחים כפריים הם מטבחים המבוססים אמנם על עץ מלא, אך נושא העץ המלא הוא רק אלמנט אחד ויחיד בתוך שורה של אלמנטים שיש לקחת בחשבון לרבות קווי מתאר של המטבח, עיטורים, שילובים של חומרי גלם נוספים, גוונים אופייניים וכדומה. אל תוך מערך השיקולים המקצועיים הללו יש להוסיף את המאפיינים הייחודיים של סגנון עיצוב וינטג', המאופיין בדרך כלל בעיטורים מורכבים, המון פרטים קטנים וחומרי גלם מאוד מסויימים שניתן לעשות בהם שימוש. כך למשל, שימוש בפולימר מוקשח ופלסטיק יכול להתאים מאוד למטבחים מודרניים, אך פחות למטבחים בסגנון עיצוב כפרי או וינטג'.

 

היתוך בין שני סגנונות עיצוב, שיכולים להיות גם מנוגדים

בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון את העובדה שמאפיינים ואלמנטים מסויימים בסגנון העיצוב הכפרי, יכולים להיות מנוגדים לאלמנטים המגיעים מסגנון עיצוב וינטג', ורק איש מקצוע הבקיא בשני סגנונות העיצוב הללו, יוכל לבצע את ההיתוך בין שני הסגנונות בצורה מושלמת שתייצר בסופו של דבר ערך גבוה יותר מסך החלקים. כך למשל, נחושת ועץ מלא הם אלמנטים מרכזיים בדגמי מטבחים כפריים, אך ברזל ואפילו דוגמאות בד הם אלמנטים מאוד אופייניים בעיצובי וינטג', ואת שני אלה צריך להביא יחדיו למטבח אחד שלם ומושלם.

עיצוב מטבח כפרי עם אלמנטים האופייניים לעיצוב וינטג',  רצוי שיתבצע בליווי איש מקצוע.

לשיחת ייעוץ מוזמנים להתקשר עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או להשאיר פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>