מטבחים כפריים מעץ מלא

מטבחים כפריים מעץ מלא

עץ מלא הוא מוטיב מרכזי מאוד בדגמי מטבחים כפריים, ומרבית הדגמים אכן עשויים מעץ מלא בהיקף כזה או אחר. יחד עם זאת, ישנם דגמים המבוססים על עץ מעובד המדמה את העץ המלא, ומעניק לפחות את המראה והאווירה הכללית של סגנון העיצוב הכפרי. יחד עם זאת, מטבח כפרי בסגנון עץ מלא הוא המטבח הכפרי האותנטי, מטבח שמעניק לא רק את המראה הכפרי, אלא יוצר תחושה כפרית מלאה עם מראה עצי, גוון עצי, מגע עצי, ריח עצי וכמובן אווירה כפרית אותנטית. הבחירה באפשרות של עץ מלא היא בחירה המשקפת את הרצון לייצר את האווירה הכפרית האותנטית, אם כי חשוב לציין שישנם גם תחליפים זולים יותר, ועל אף שאינם אותנטיים לחלוטין, מספקים ערך גבוה של אווירה כפרית.

 

מביאים את מאפייני העץ לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר

תכנון, עיצוב וייצור מטבחים כפריים בסגנון עץ מלא, מחייבים חשיבה דקדקנית על האופן בו מביאים את מאפייני העץ המלא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר, על החוזק המבני של המטבח ועל סוג העץ בו עושים שימוש. להביא את מאפייני העץ המלא הוא אתגר לא פשוט כשבפועל אנחנו רוצים להרגיש את העץ, אבל רוצים גם אסתטיקה, צבע, חיוניות ואולי אפילו שילוב של אלמנטים מודרניים או אלמנטים מסגנונות עיצוב אחרים. כך למשל, שימוש בחיפוי קרמיקה אינו נהוג במטבחים המעוצבים בסגנון עץ מלא ואמורים להביא את האופי הכפרי בצורה מלאה ואותנטית, מה שמציב אתגר בכל נושא הגימור.

 

שמירה על חוזק מבני עם האמצעים הנדרשים

בהיבט של חוזק מבני של מטבחים כפריים, כמובן שמדובר על מטבחים חזקים מאוד, ועמידים הרבה יותר ממטבחים המיוצרים מעץ מעובד. יחד עם זאת, משקל העץ המלא מחייב תכנון נכון ומדוייקת של ארונות המטבח על מנת להימנע מדפורמציות ועיוותים של המטבח לאורך זמן. כך למשל, דלתות עץ מלא הן כבדות הרבה יותר מדלתות מעץ מעובד, ולכן יש להתקין צירים חזקים המותאמים לדלתות אלה, או לחילופין לעשות שילוב של דלתות עץ מעובד עם חיפוי עץ מלא.

 

בחירת סוג העץ שישמש לבניית המטבח

לבסוף, בעיצוב מטבח כפרי יש לשים לב גם לסוג העץ בו עושים שימוש. אנשים רבים תופסים את העץ המלא כמוצר ספציפי, אך בפועל עץ מלא אחד יכול להיות שונה לחלוטין מעץ מלא אחר. אורן, אלון, טיק, איפאה ועוד מגוון רחב של סוגי עצים יכולים לשמש לייצור המטבח, ויש להבין בדיוק מה ההבדל בין כולם ומה הם המאפיינים הייחודיים של כל אחד.

 

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או השאירו פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>