מטבחים כפריים – שילוב מנצח של מעצב ויוצר מטבחים באדם אחד

מטבחים כפריים – שילוב מנצח של מעצב ויוצר מטבחים באדם אחד

לצד המראה המודרני והקר, ישנו העיצוב הכפרי והחם. לצד לקוחות שמבקשים מטבח מודרני, יש לא מעט לקוחות שמבקשים אחר מטבח בעל אווירה כפרית, כאשר בנקודה זו ניתן להתפלג בין מראה כפרי, גס ואותנטי, לבין מראה כפרי, אלגנטי ויוקרתי. מטבח כפרי הנו מונח רחב היקף וכל החכמה היא להבין באילו אסוציאציות מחזיק האדם שמבקש מטבח שכזה, ופה נכנס לתמונה עדיאל חן- מעצב ויוצר מטבחים כפריים.

רגש אהבה ויצירתיות

עדיאל חן בונה בידיים כל מטבח עם הרבה רגש, אהבה ויצירתיות. עדיאל חושב עם הלקוח על הסיפור שעומד מאחורי כל מטבח, ובכך עוזר להפוך חזון למציאות- משאלה למטבח מעוצב ובעל ניחוח כפרי- בדיוק לפי הפרמטרים האישיים של כל לקוח ולקוח. חשוב להבין שעדיאל מאמין שאין הגדרה אחת עבור מטבח כפרי ועבור כל לקוח יימצא המטבח שנכון עבורו במיוחד, וזאת תוך התחשבות במגוון פרמטרים שביחד יוצרים את השלם הרצוי- את מטבח החלומות.

מטבחים כפריים

יציאה לדרך

כאשר פונים אל עדיאל חן, זוכים לא רק בתוצר איכותי ומדויק שעונה על הצרכים האישיים, אלא גם זוכים להכיר אמן ויוצר, אדם שמנעים את דרך יצירת החזון עבור המטבח הרצוי. עדיאל מוביל כל לקוח להבין מה נכון לו- תוך התייחסות לאווירה שהלקוח מחפש, תוך התייחסות לנתוני הגודל, תוך התייחסות לאופי ההתנהלות היומיומית במטבח, דגשים אישיים, שיקולי תקציב, העדפות, שאיפות וכדומה. רק לאחר שכל התמונה ברורה, מתחילה להתגבש סקיצה, ומשם ממשיכים להלביש עליה חומרי גלם משובחים, בוחרים צבעים, רמות גימור, טקסטורות, אלמנטים פרקטיים וכדומה- כי כך זה שפונים לבנות מטבח אצל אמן שהוא גם יוצר, אצל מעצב שהוא גם מקצועי.

עדיאל עיצובים

בית העסק "עדיאל עיצובים" נותן חשיבות לכל פרמטר, כאשר יש דגש על איכות, דיוק והגשמת חזון אישי של כל לקוח. כל זאת לטובת יצירת מטבח איכותי, לטובת יצירת מטבח שיחזיק מעמד לאורך שנים ובו בזמן יעלה חיוך גדול ותחושה חמימה בכול פעם שנכנסים אליו.

המענה הראוי

אין לטעות שהמונח "מטבחים כפריים" מתייחס אל מטבח פשוט, או לחלופין מתאים רק עבור בתים בעלי אווירה כפרית, וזאת כי כאשר פונים אל בית העסק "עדיאל עיצובים" ניתן למצוא מטבחים כפריים שמשלבים אמצעים מודרניים לצד חלקי פרזול איכותיים וחשיבה מתקדמת. כמו כן עץ הנו חומר גלם מאוד יוקרתי- במיוחד כאשר בוחרים בסוג איכותי כפי שעדיאל מקפיד לעשות. מכאן בין אם חיים בבית מודרני אך מבקשים לשבור את הסגנון עם נגיעה קונטרסטית של מטבח יוקרתי כפרי, ובין אם גרים בבית כפרי ומבקשים להתאים לו מטבח באווירה דומה- טוב לדעת שבשני המקרים מטבח כפרי מבית "עדיאל עיצובים" עשוי להוות את המענה לו ייחלתם.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>