מטבחים כפריים שמזכירים נשכחות

מטבחים כפריים שמזכירים נשכחות

מטבחים כפריים זהו מושג כולל למטבחים שנראים כמו פעם, ומה שמשותף לכולם הוא העץ ולפעמים גם אבן. הארונות במטבחים הכפריים מעוצבים בסגנון המכונה "רטרו", כלומר ריהוט עתיק שחודש, והרעיון המרכזי שעומד מאחורי המטבחים הללו הוא התחושה החמימה שהם משרים בזכות השימוש הרב בעץ.

היתרונות שבשימוש בעץ

לשימוש בעץ יש מספר יתרונות ולהלן כמה מהם: ראשית העץ הוא חומר טבעי ואם תשאלו אותי זה תמיד עדיף על חומר שאינו טבעי העשוי לשחרר רעלים. שנית, עץ שהוא חומר אורגני וסופג ניתן לצביעה מתמשכת, מה שמשווה לו מראה שמחד תואם את הסגנון האישי שלנו ומאידך שומר על העץ תמיד כמו חדש.

ישנים אך חדשים

מטבחים כפריים אמנם משדרים סגנון של פעם ויחד עם זאת הם אינם חייבים להיות מיושנים. נהפוך הוא, ישנם מטבחים שמעוצבים בסגנון כפרי אבל מאובזרים בהכי חדש וטוב שיש, כולל באמצעים טכנולוגיים מתחדשים. יתר על כן, מטבחים כפריים כמו כל מטבח אחר עשויים להיות מתוכננים לעילה ולעילה בהתאם לרצונות ולצרכים המשתנים של בעליהם.

הכי הכי טבעי

מה שמייחד מטבחים כפריים זה לרוב הניסיון להשרות אווירה טבעית של בית בכפר. אי לכך, גם אם המטבח נבנה בבית קומות, על אחת כמה וכמה אם הוא מתוכנן בבית קרקע, יושם דגש על חלונות גדולים על מנת שיכנס הרבה אור טבעי. ייתכן גם שיעשה ניסיון מכוון להכניס את החוץ פנימה, כמו שקורה לרב בבית בכפר. זאת הסיבה שצמחיה והרבה ירק ייקחו גם הם חלק בעיצובו של המטבח, ומנגד חומרים כמו מתכת או פלסטיק לא ייקחו חלק בעיצובו.

ממש כמו פעם

ואחרון חביב- יש כמה וכמה דרכי עיצוב שהשימוש בהם נותן למטבח כמעט באופן מידי "לוק" כפרי והרי הם: א. קביעה של מתלים לסירים על הקיר או על התקרה. ב. אח עצים וארובה. ג. שילוב של חפצים ורהיטים עתיקים ששופצו כגון: מדפים, ארונות, שולחנות וכיסאות. ד. שילוב של פריטים דקורטיביים ישנים, כמו אריחי קרמיקה בסגנון של פעם, וווים מפורזלים, משקופים מגולפים ועוד

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>