מטבחים כפריים – הבית של הסגנונות

מטבחים כפריים – הבית של הסגנונות

עיצוב פנים הוא אחד התחומים היצירתיים והאמנותיים ביותר הקיימים. עם שלל הסגנונות ואינספור הדוגמאות והעיצובים, ניתן ליצור כמות בלתי נדלית של עיצובים מיוחדים וייחודים, כך שאף בית לא ידמה למשנהו. ואכן, רובינו משתדלים ליצור את הקו הייחודי בתוך הבית הפרטי שלנו. בית הוא סוג של אמירה, והצורה בה הבית נראה מעידה רבות על האדם המתגורר בו, ובמיוחד כשמדובר באישה. הרי כשנכנסים לבית יפה מחמיאים לרוב לאישה ולא לגבר. מאחר וחוש האסתטיקה של האישה מפותח יותר, וכן אישה מרגישה יותר את הבית, היא חיה יותר את הבית, ולמעשה הבית מהווה עבורה סוג של הגדרה, מאחר וזה המקום בו היא יכולה לבוא לידי ביטוי בצורה חופשית ומלאה. בהתאם לאופייה אישה תבחר בסלון קלאסי או חדר שינה מודרני או מטבח כפרי. לא חשוב איזה סגנון היא תבחר, סביר להניח שהסגנון שידבר אליה במיוחד מייצג נקודות מפתח באופייה.

 

על נשים וסגנונות

הסגנון המודרני יכול לאפיין נשים מאופקות, רציניות, נקיות ומסודרות. ואכן הסגנון המודרני, הידוע גם בכינויו הסגנון ההייטקיסטי הוא בעל קווים נקיים ומינימליסטיים, קווים מאופקים ומאוד מסודרים. הצבעים והחומרים המאפיינים סגנון זה הם קרים. אישה שאוהבת פאר ויוקרה תתחבר בקלות לסגנון הקלאסי. הסגנון המאפיין את הקווים המיושנים – גימורים ופיתוחים מעוגלים בעץ, שימוש בטפטים, כשהכל מתאפיין בקווים יוקרתיים ואלגנטיים. ואפשר גם לחזור לעבר בצורה קצת אחרת, ומי שמאוהבת בנוסטלגיות תרצה לבחור דווקא בסגנון הרטרו, המחזיר אותנו לעשורים ה- 40 ה- 50 וה- 60 של המאה העשרים. שילובים של פלסטיק ועץ, שימוש בבדים צבעונים ומסוגננים, בטפטים עשירים, וסגנון וינטאז' המחדש רהיטים ישנים. הסגנון הישן בעל נגיעות עדכניות הוא יחסית קולני וזועק. הנשים הביתיות, החמימות, שאוהבות את המגע האישי בכל פינה בבית כך שיקרין אהבה, יתחברו לסגנון הכפרי. זהו סגנון המחזיק מעמד כבר מאות שנים, כשהוא מתחדש בכל תקופה עם עדכונים עכשוויים. מטבח כפרי מאפיין לא מעט בתים בישראל ובעולם כולו, וזאת מאחר והוא בפשטות משדר בית. עדיאל עיצובים בחר להביא אליכם את הבית האמיתי, על ידי מגוון עיצובים מרהיבים של מטבחים כפריים.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>