מטבח כפרי מודרני בדיוק כמו שחלמתם

מטבח כפרי מודרני בדיוק כמו שחלמתם

מטבח כפרי מודרני הוא למעשה מטבח המבוסס על סגנון העיצוב הכפרי, ומשלב בתוכו אלמנטים מסגנון העיצוב המודרני. מטבחים כפריים הם מטבחים פופולריים למדי, הן באזורי מגורים כפריים והן באזורים אורבניים, ואחת הסיבות המרכזיות לרמת הביקוש הגבוהה לה זוכים מטבחים אלה היא השימוש בעץ מלא. עץ זה מעניק תחושה אינטימית ונינוחה, תחושה עצית המבוססת על ריח של עץ, מגע של עץ, מראה אותנטי של עץ ובסך הכל תחושה המכניסה את הטבע אל לב הבית.

איזון בין האלמנטים הכפריים והמודרניים

יחד עם זאת, מטבחים כפריים יכולים להתאפיין גם באווירה מעט כבדה אם לא מקפידים לשמור על איזון בין מרכיבי העץ וחומרי גלם נוספים, ועל איזון בין גוון האדמה האופייני למטבח הכפרי, ובין גוונים מעט יותר בהירים. בדיוק מסיבות כדוגמת אלה, החלה להתפתח מגמה של שילוב בין סגנונות עיצוב, מגמה ששיאה באה לידי ביטוי בצורה החזקה ביותר במטבח האקלקטי, המבוסס על לקט של אלמנטים ממגוון סגנונות עיצוב ואפשרויות לכדי עיצוב הומוגני אחד.

שילוב סגנונות לשמירת תחושת הנינוחות עם המראה הנקי

מטבחים כפריים מודרניים הם מטבחים המבוססים בראש ובראשונה על מאפייני המטבח הכפרי. יחד עם זאת, מטבחים אלה לחלוטין לא אמורים להגיע בצבעי אדמה, המאפיינים את סגנון העיצוב הכפרי. שילוב האלמנט המודרני יכול לבוא לידי ביטוי בשורה של אלמנטים ובכלל זה שימוש בגוונים בהירים המאפיינים את סגנון העיצוב המודרני, שילוב של חומרי גלם מודרניים כדוגמת זכוכית, מתכות בוהקות כדוגמת כרום וכן פולימרים מוקשחים במגוון גוונים ומרקמים.

בחירת מינונים בצורה מדוייקת ומחושבת

השילוב בין שני סגנונות העיצוב שבמובנים רבים יכולים להיחשב למנוגדים הוא שילוב שחייב להתבצע בצורה מקצועית ובשום שכל, על מנת להביא את שני הסגנונות לידי ביטוי במינון המדויק והנכון, ליצירת האופי החמים והאותנטי של מטבחים כפריים מחד, ואת המראה החלומי, הנקי והמיושר של מטבחים מודרניים מאידך. בעדיאל עיצובים תוכלו להתרשם ממגוון רחב של דגמי מדף בעיצוב אנשי מקצוע מומחים, ובייצור על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, לרבות תהליך מקצועי של בחירת חומרי גלם, חישובי פרופורציות, מידות ושימושיות.

דגם מדף מול דגם בהתאמה אישית על פי טעמכם

באפשרותכם לבחור דגם מוכן ישירות מן המדף, או לחלופין לעצב את המטבח שלכם באופן עצמאי לגמרי, ובסיוע צמוד של צוות מעצבי הבית של עדיאל עיצובים. אנו נסייע לכם להביא את טעמכם והעדפותיכם האישיות לידי ביטוי, ובמקביל נקפיד על כך שהעיצוב עולה בקנה אחד עם כללי העיצוב המקצועיים של מטבחים כפריים אותנטיים בשילוב הסגנון המודרני.

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או השאירו פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>