עולם המטבחים הכפריים

עולם המטבחים הכפריים

עולם המטבחים הוא עולם גדול ורחב, הכולל בתוכו שורה ארוכה של דגמים בסגנונות עיצוב שונים ומגוונים. מטבחים כפריים הם מטבחים המבוססים על מראה עצי קלאסי, ומשלב מגע עצי, ריח עצי, ביצוע באמצעות עץ מלא בטכניקות עיבוד מתאימות וכדומה, אלא שעיצוב כפרי הוא רחב הרבה יותר מכך, וכדי לעצב את המטבח שלכם בצורה כפרית אותנטית, יהיה עליכם להשלים את תמונת העיצוב עם שלל פריטים משלימים כמו כלי נחושת, אלמנטים עיצוביים בעלי אוריינטציה לטבע, לאדמה ולבית הכפרי.

חפשו אותם בנגריות מתמחות, הרחק מחנויות המיין סטרים

את שלל האפשרויות העומדות בפניכם בעיצוב מטבחים כפריים, יהיה לכם קשה למצוא בחנויות רהיטים מיין סטרים המציעות שורה של דגמים מוכנים מן המדף, עם אפשרויות התאמה אישית בצורה מוגבלת למדי, ושלא על פי עקרונות העיצוב הכפריים האותנטיים, שיורדים לעומקו של סגנון העיצוב. לעומת זאת, נגריות המבצעות את ייצור המטבח בעבודת יד ומתמחות בעולם העץ, יודעות להעניק לכם יחס אישי באמת, בחינה מעמיקה של דרישותיכם, ורמת ביצוע יוצאת דופן על פי טכניקות נגרות מסורתיות.

כפרי אבל מודרני

במסגרת ייצור מטבחים כפריים חשוב מאוד לשמור על אוריינטציה לעולם המודרני, ואין הכוונה בבחירת מטבח כפרי, שהמטבח צריך להיות עתיק ולהתבסס על אמצעים טכנולוגיים מיושנים. מטבח כפרי יכול להיות מעוצב על פי עקרונות הסגנון הכפרי, ויחד עם זאת, לכלול שורה של טכנולוגיות חדשניות של מנגנוני פתיחה וסגירה, חסכון במרחב, שילוב של אמצעים אלקטרוניים וטכנולוגיים מתקדמים וכדומה, אם כי כל שילוב כזה צריך להתבצע בצורה מקצועית המשמרת את רוח המראה הכפרי של המטבח.

קבלת החלטות על סמך מידע מקצועי

כאמור, המקום הטוב ביותר להזמין בו מטבח כפרי הוא נגריה מקצועית המתמחה בתחום זה, ויודעת לספק לכם את כל התמיכה המקצועית החל בשלב התכנון וגיבוש תכנית העיצוב, ועד שלב הביצוע של המטבח. במסגרת התמיכה המקצועית תוכלו להיחשף לפרטים המקצועיים אודות סוגי העץ, טכניקות עיצוב, קווי עיצוב וכדומה, ולבנות תכנית עיצוב והתאמה אישית המשלבת בין ההעדפות האישיות שלכם ובין עקרונות העיצוב המקצועיים בסגנון העיצוב הכפרי.

 

לשיחת ייעוץ מוזמנים להתקשר עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או להשאיר פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>