עיצוב מטבחים כפריים בשילוב משטחי עבודה מבטונדה

עיצוב מטבחים כפריים בשילוב משטחי עבודה מבטונדה

מטבח כפרי נחשב לחלום עבור ישראלים רבים, וכדי להגשים את הפנטזיה ניתן לפנות לחברה המתמחה בתכנון, עיצוב וייצור מטבחים כפריים בשלל סגנונות ובהתאמה אישית. מטבח כפרי משרה אווירה ביתית, נעימה וחמימה, הוא מאופיין בשימוש רב בעץ איכותי, ובמראה נקי ונעים לעין. עצם המחשבה על מטבח כפרי מעלה חיוך ותחושה נעימה, אך כדי ליהנות ממראה מושלם יש לתכנן בקפידה את המטבח. לכן, יש לבחור כל פרט ופרט בתשומת לב מרבית כדי ליצור הרמוניה במטבח וכדי להבטיח נוחות מרבית לדיירים.

מטבח כפרי מעץ מלא

במטבח כפרי עושים שימוש נרחב בעצים, עדיף מעץ מלא ואיכותי שעובר תהליכים שונים כדי להבטיח את עמידותו לאורך שנים ארוכות בסביבה רטובה. יש מגוון עצים מהם ניתן לבחור, בהתאם לסגנון המועדף ועל פי המראה הסופי שרוצים להשיג. עץ מלא מעניק למטבח אווירה ביתית וחמה, הוא מקרב את הטבע לסביבת המגורים, וכמו כן הוא עונה על הצורך והרצון של ישראלים רבים לחזור לשורשים ולהתקרב לאדמה.

שלל סגנונות עיצוב ומגוון רב של אפשרויות

לרוב, כאשר מעלים בדמיון את המראה של המטבח הכפרי חושבים על בית במושב עם גינה, וכאשר נכנסים לבית מגלים קירות דפונים בעץ, פרקט יפה וכמובן מטבח בסגנון כפרי עם משטחי עבודה גדולים ונוחים, ארונות אחסון מרווחים עם עבודות פרזול מתקדמות וידיות מברזל, תאורה נעימה וכיוצא בזה.
עם זאת, כיום ניתן לשלב בין כמה סגנונות תוך שמירה על מוטיב המטבח הכפרי העשוי מעץ מלא. כך לדוגמה ניתן לשלב בין סגנון העיצוב של מטבחים מודרניים לסגנון של מטבח כפרי מעוצב ואיכותי באמצעות שילוב חומרי גלם שונים כמו מתכת, חיפוי מיקרוטופינג בטונדה בעיצוב מרהיב, משטחי עבודה מבטון המיוצרים מלוחות פייבר צמנט, גופי תאורה מודרניים, מוצרי חשמל מתקדמים וחכמים ובשילוב אלמנטים מודרניים נוספים.
שילוב בין סגנונות מאפשר ללקוח הסופי להגשים את כל חלומותיו ולממש את הפנטזיות שלו לגבי עיצוב המטבח הביתי. מעבר לכך, מתקבל עיצוב חדשני וייחודי שלא ניתן לראות בבתים אחרים, לכן ניתן להשיג אמירה אישית וכמובן ליהנות ממטבח מתקדם המותאם לצרכי הדיירים ואורח חייהם.

קו עיצובי מוגדר מראש

כיום, ניתן לרכוש מטבח כפרי מוכן ולהתאימו למידות המטבח בבית, אך כדי ליהנות מעיצוב מקורי ומלהיב מומלץ לפנות לחברה המתכננת את המטבח בהתאם להעדפות האישיות של הלקוח. כך ניתן לשלב אלמנטים מודרניים וחכמים במטבח הכפרי העשוי מעץ מלא, לדוגמה שילוב חיפוי קירות בהתאמה לקו העיצובי המנחה, רצפת בטון מוחלק כדי ליצור ניגודיות מרשימה, וכמובן משטחי עבודה מבטונדה המשדרגים את המראה הכללי ותורמים לאווירה מיוחדת במטבח.
ראוי לציין כי ישראלים רבים הבינו כבר כי ניתן לשלב בין המטבח הכפרי למודרני, וכך ניתן להשיג מראה יוצא דופן, וליהנות ממטבח מעוצב בסגנון אותנטי מובהק המותאם לאורח החיים המודרני והעכשווי.

 

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או השאירו פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>