איך בוחרים מעצב לעיצוב מטבחים כפריים?

איך בוחרים מעצב לעיצוב מטבחים כפריים?

מוצאו של המטבח הכפרי באירופה של כמה מאות שנים אחורה. עם זאת, עם ראייה עיצובית נכונה עיצוב מטבחים כפריים יכול בקלות להפוך ליצירה עכשווית, אופנתית ומעודכנת, מבלי שהקווים הבסיסיים המאפיינים את הסגנון הכפרי נפגעים. כך הופך המטבח הכפרי מצד אחד לאותנטי וביתי, ומן הצד השני למודרני וייחודי. מעצב מטבחים טוב הוא בעצם אומן היודע לשלב בין החומרים והקווים הישנים והמודרניים, מבלי להפוך את היצירה לסוג של קריקטורה. היכולת ליצור שילובים בצורה הרמונית בין הישן לחדש, היא הראייה שמעצב מטבחים טוב צריך כדי להצליח ליצור יצירת אומנות אמיתית, שתהא כמובן גם פרקטית.

מה הדרך הטובה ביותר לבחור מעצב מטבחים טוב?

בשלב הראשון עליכם לבחור את הסגנון שמתאים לכם במיוחד. גם במטבחים כפריים יש שלל סגנונות, חשוב לעשות את שיעורי הבית שלכם, להכיר את הסגנונות, ולהחליט מה אתם אוהבים. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא להקיש במנוע החיפוש עיצוב מטבחים כפריים ולראות אילו מטבחים אהבתם. בשלב השני, חפשו אחר מעצב שעבודותיו ייחודיות ומגוונות, כך תהיו בטוחים שהוא יוכל בצורה טובה יותר לקלוע לטעמכם. בשלב השלישי התרשמו מתיק העבודות שלו, הנמצא באתר האינטרנט, ראו מה הסגנונות המועדפים עליכם ומהי איכות עבודותיו.

 

להקשיב ללקוח
מלבד האומנות שביצירת המעצב, חשוב שהמעצב שלכם ידע להקשיב לכם. המטבח הוא שלכם והוא צריך לשרת אתכם הגרים בבית, ולא את המעצב, לכן, בחרו מעצב אשר יודע להקשיב ללקוחותיו, לאסוף מהם את הצרכים והרצונות, לשמוע מה הם התנאים הקיימים בבית, כמו גודל המטבח, צורתו, כיצד החלל מתקשר לחללים אחרים בבית. מה הסגנון העיצובי בחללים הממשיכים את המטבח וכד'. מכאן צריך המעצב לקחת את כל סל הרצונות והצרכים שלכם, להאיר את עיניכם במקומות בהם הרצונות אינם מסתדרים עם תנאי השטח, לשלב את היצירתיות והחזון האישי שלו ולהרכיב מכל אלה את יצירת המטבח הכפרית שלכם, המותאמת בדיוק עבורכם. עדיאל עיצובים מומחה בתחום עיצוב מטבחים כפריים ייחודים, בהתאמה מוחלטת לצרכים ולרצונות של הלקוח. היכנסו עוד היום לאתר האינטרנט, הכירו את שיטת העבודה וצפו ביצירות המטבח הכפרי המיוחדות בגלריית התמונות.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>