איך להפוך את המטבחים שלכם למטבחים כפריים בסגנון רומנטי?

איך להפוך את המטבחים שלכם למטבחים כפריים בסגנון רומנטי?

מטבחים כפריים באופן כללי מהווים מקור של חום, לבביות ונעימות, יותר מכל סגנון מטבח אחר. הקווים המיושנים שיש בעיצוב הכפרי, בשילוב הנגיעות העדכניות, השימוש בחומרי עץ טבעיים, הצבעים המעודנים והאביזרים החמים, מאפשרים יצירת בית אמיתי בתוך המטבח. באופן טבעי, עם נתונים אלה יהיה קל מאוד לשוות למטבח כפרי מראה רומנטי. עדיאל חן, מעצב ויוצר מטבחים בסגנון ייחודי מעדיאל עיצובים, אסף עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את המטבח שלכם לכדי מטבח כפרי בסגנון רומנטי.

לא רק אור נרות

לפני שנתחיל מהטיפים, חשוב שנבין מה המשמעות של הרומנטיקה אותה אנו מנסים ליצור, ואיך היא צריכה לבוא לידי ביטוי. ברגע שנגדיר מה אנחנו רוצים, יהיה לנו קל יותר להגיע לידי ביצוע. מטבח כפרי בסגנון רומנטי הוא מטבח שצריך להוות מקום שנעים להיות בו, מקום של שלווה ושל רוגע. מקום המקרין לנו אנרגיות חיוביות ומקום שמשדר אהבה ורוך. מטבח רומנטי הוא מטבח שמזמין לתוכו ועוטף את הנכנס אליו. כדי לייצר אווירה רומנטית במטבח שלנו, אנחנו צריכים להשתמש באלמנטים רכים, נעימים ומרגיעים.

צבעים רומנטיים

צבעים הם אלמנט חשוב ביותר ביצירת אווירה רומנטית. צבעים בהירים הם צבעים שיותר מזמינים ומרגיעים, רק צריך לשים לב לא ליצור מטבח חיוור מידי שעלול ליצור אפקט הפוך של דיכאון. גוונים בהירים של תכלת, ורוד, צהבהב, ירקרק, שמנת ולבן יכולים להיות בסיס טוב למטבח כפרי בסגנון רומנטי. ניתן לשלב מספר צבעים יחד, וניתן גם לשלבם עם צבעי עץ טבעיים, וגם עם נגיעות של צבעים כהים יותר. למשל, ניתן לעצב מטבח על בסיס התכלת עם שילוב של צבע עץ אלון. ניתן לצפות את הקירות בטפט בעל רקע בהיר ועיטורים כהים יותר, כמו אדום, בורדו, סגול או כחול כהה.

רהיטים ותאורה

בחירת הרהיטים צריכה להיות מעודנת, רהיטים מסיביים לא מתאימים ליצירה של מטבח כפרי רומנטי, ולכן כדאי לוותר אליהם. מטבח בסגנון פרובאנס למשל, לא יתאים ביצירת מראה רומנטי בדיוק מסיבות אלה. שימוש בתאורה חמה ומפוזרת ברחבי המטבח תסייע ביצירת מטבח כפרי בסגנון רומנטי, ויש להימנע מתאורת פלורסנט. מוזמנים להתייעץ עם עדיאל לעיצוב המטבחים הכפריים האידיאלי עבורכם.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>