הסוד בעיצוב מטבחים כפריים

הסוד בעיצוב מטבחים כפריים

כמו בכל דבר, גם בעיצוב מטבחים כפריים הסוד הוא במינון. ממש כמו באוכל טוב, לא מספיק לקנות את המוצרים הטובים ביותר, אלא צריך לדעת את המינון הנכון ואיזה תבלינים מתאימים לתבשיל כדי שיצא כל כך טעים שאי אפשר לשכוח…

1. שילוב הרצפה עם המטבח:

הרצפה לא פחות חשובה מקירות המטבח. חשוב לבחור את הרצפה ביחס לבחירות האחרות שהתקבלו במטבח. למשל, בחירה באבן טבעית תיתן למטבח אווירה כפרית, רצפת עץ תיתן אווירה חמה, ואם ברצונכם לגוון ברצפה צבעונית במיוחד, ניתן לשלב אריחי גלוסקא אך יש לבחון שזה לא יוצר עומס יתר על המטבח.

רצפה במטבחים כפריים

2. מדפים פתוחים או ארונות סגורים?

כמובן שבכל מטבח צריך ארונות סגורים, אך דווקא שילוב של מדפים פתוחים במטבח יוצרים תחושה של מטבח נגיש ונוח לשימוש. ניתן להניח על המדפים כלים מיוחדים בעלי סגנון מיוחד האופייניים למטבח כפרי.

מדפים פתוחים

3. עץ בעבודת יד

לב ליבו של המטבח הכפרי הוא העץ העשוי בעבודת יד. ההקפדה על הפרטים הקטנים, האיכות, אופן הצביעה, לכל אלה אין תחליף. מטבחים כפריים אמיתיים מיוצרים בעבודת יד ע"י אמן מקצועי בתחומו. שימוש בעץ מלא ובצביעה בשיטה מסורתית תבטיח את השמירה על המראה האותנטי של המטבח. מומלץ לשים לב לפרופילים, לפרזול ולדלתות הארונות. כל הפרטים הקטנים יוצרים את האווירה הכפרית הנעימה במטבח.

שילוב של עץ במטבח

4. חיפוי קירות

יש חשיבות רבה לקירות המטבח. כמובן שיש לבחור את החיפוי המתאים ביחס לשאר המטבח, הארונות, השיש והרצפה. האפשרויות העומדות לרשותכם: צביעה, חיפוי קרמיקה, חיפוי עץ או טפט. לכל בחירה שתבחרו יש השלכות על שאר המטבח לכן חשוב לשים לב שהחיפוי לא יעמיס על המטבח אלא ישתלב בו באופן הרמוני.

חיפוי קיר

5. שילוב של מתכת במטבח כפרי

מינון נכון של מוצרי מתכת במטבח כפרי יכולים להעניק לו מראה כפרי מודרני מסוגנן. כלים חשמליים כגון מקרר, תנור או קולט אדים מסוגים שונים של מתכת, יכולים לתת למטבח את הגוון מודרני בשילוב הרמוני.
תמונה של מטבח מודרני.
שילוב מתכת במטבחים כפריים

6. תאורה במטבח

תאורה במטבח מאוד חשובה לעבודה נוחה במשטח העבודה וגם מעל שולחן האוכל. ניתן להדגיש את התאורה ע"י אהילים מסוגים שונים, וניתן להבליע אותה ע"י תאורה שקועה ועדינה. בכל מקרה חשוב לשים לב לתאורה במטבח במקומות החשובים.

תאורה במטבח

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>