כל מה שרצית לדעת על מטבחים כפריים

כל מה שרצית לדעת על מטבחים כפריים

עד לא מכבר נתפסו מטבחים כפריים כמיושנים ובעלי עיצוב אחיד. למעשה ההפך הוא הנכון: כיום ניתן למצוא מטבחים כפריים במגוון עיצובים.

הסגנונות העיקריים של מטבחים כפריים

מטבח כפרי בסגנון פרובאנס:
המטבחים מיוצרים בחבל פרובאנס שבצרפת. הם מאופיינים בחללים גדולים העשויים מחומרים כמו עץ, זכוכית ואבן. חומרים אלה נחשבים לעמידים במיוחד. גווני האבן והעץ מעניקים למטבח מראה ביתי וחם.
מטבח כפרי אנגלי:
כמו יתר המטבחים הכפריים, נעשה המטבח האנגלי בעבודת יד. הדבר מאפשר הוספת נגיעות אישיות של בעל הבית . עם זאת חשוב לזכור שהדגש במטבח הכפרי האנגלי הוא על חום, רוך ועדינות. לכן, הנגיעות האישיות לא יכולות להיראות וולגריות.

עצות לתכנון נכון של מטבח כפרי

במהלך תכנון המטבח הכפרי חשוב להתייחס לא רק אל ארונות המטבח אלא אל החלל כולו ובכלל זה הריצוף והקירות .
בתכנון הריצוף חשוב להקפיד על כך שהוא ישתלב באווירה הכללית אותה המטבח משדר. בריצוף מטבח כפרי קיימות שלוש אפשרויות עיקריות: ריצוף עם אריחים מצוירים, מעץ ומאבן טבעית. ריצוף מאבן טבעית יתאים למי שמעוניין שהמטבח שלו ישדר אווירה של כפר וריצוף מעץ יתאים למי שמעוניין שהמטבח שלו ישדר אווירה חמה.

הקיר יכול להיות צבוע או עם חיפוי. חשוב להקפיד על קשר בין הצבע או החיפוי שנבחר לסגנון המטבח. כך למשל חיפוי פרחוני יתאים למי שבחר בסגנון צרפתי ואילו חיפוי מלבנים מפורקות יתאים למי שבחר בסגנון יוקרתי.

 

לסיכום- בעבר נתפסו מטבחים כפריים כמטבחים מיושנים ובעלי עיצוב זהה אך למעשה הדבר איננו כך. קיים מגוון גדול של סגנונות( אנגלי, צרפתי ועוד). במהלך תכנון המטבח חשוב להתייחס לא רק אל הארונות אלא אל החלל כולו ובכלל זה ריצוף וקירות. חשוב להקפיד על קשר בין הרכיבים השונים במטבח, לאווירה אותה המטבח משדר ולסגנונו.

לתיאום פגישת ייעוץ: 09-8344456

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>