מה הדרך הנכונה ביותר לעיצוב מטבחים כפריים?

מה הדרך הנכונה ביותר לעיצוב מטבחים כפריים?

כיצד יש לעצב את המטבח שלכם כך שייראה מטבח כפרי? מהם מטבחים כפריים ומה מאפיין אותם מבחינה ויזואלית? מה חשוב לדעת בטרם תרכשו מטבחים כפריים או בטרם תחליטו לעצב את המטבח הקיים שלכם ולהפוך אותו למסוגנן בצורה זו?
מטבחים בסגנון כפרי הם מטבחים אשר האלמנט השולט בהם הוא אלמנט העץ אבל יש סייגים גדולים לכך: בראש ובראשונה, עץ כמו כל חומר אחר – עשיר בגוונים. לא יהיה זה נכון להגיד "צבע חום או כתום" כי יש בפועל מאות גוונים של חומר גלם זה, ולא כולם מתאימים לכל מטבח. כך, למשל עץ בגוון הכתום או הבהיר יתאים יותר למטבח גדול ועץ שסוחף אותנו יותר לכיוון הכהה יתאים לרוב למטבח קטן. שנית, חשוב מאד להקפיד לרכוש עץ מלא: לא תחליפים. אצלנו, תוכלו לרכוש עץ גושני שיכול לדפן לכם את כל המטבח: מהריצוף ועד מגבה-העבודה: כן, קראתם נכון. עץ גושני מלא יכול להחליף את שיש המטבח.

מבנה המשקופים והדלתות של המטבח

מומלץ להתמקד בדלתות ומשקופים בעלי נטייה להיות עגולים/אליפטיים. משקופים בסגנון זה הם משקופים בסגנון כפרי פר אקסלנס בשל חוסר הניכור שהם יוצרים, וההרגשה שהבית ובפרט המטבח – בגובה העיניים. בשונה מכך, משקוף מרובע יוצר יותר ניכור, אבל ניתן להזמין את המשקופים כשהם בעלי פאה עגולה, מה שמקרב מאד את התחושה הכפרית לא פחות ממשקוף שהוא עגול לגמרי לדעת מבקרי עיצוב לא מעטים.

בחירת סגנון הדיפון של שיש העבודה וארונות האחסון

בדרך כלל, מקובל לבחור ארונות שהם עצמם עשויים מעץ מלא בסגנון כפרי. באשר למגבה העבודה (המשטח שאנו נוהגים לכנות "שיש המטבח") – אנו ממליצם לכם על עץ גושני שגם יסב לכם עמידות ויציבות וגם יספק לכם את הדבר האמתי: משטח עבודה כפרי אמתי פר אקסלנס. יתרון נוסף של העץ המלא – הוא לא מתקרר ולא מתחמם, שומר על טמפרטורה קבועה כל ימות השנה ועל כן נוח מאד לעבודה. עוד על ריצוף מטבחים כפריים תוכלו לקרוא בפסקה שלפניכם.

ריצוף מטבחים כפריים

כפי שציינו – האפשרות לרצף בעץ גושני מלא את המטבח שלכם שרירה וקיימת. ניתן לעצב אותו כרצונכם, לבחור גוונים שונים ועוביים שונים מתוך הקולקציה. העצים המשמשים לריצוף עברו טיפול מתאים אשר מסב אותם כתחליף לשיש. עיצובם מרחיק הלכת לא משאיר מקום לספק: ריצוף העץ מביא את הכפר ללב העיר, מעבה את חללי המטבח והופך אותם לבעלי נוכחות ובנוסף לאלה – עמיד מאד ובעל כושר שרידות של משטחי אבן ושיש.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>