מה הם מטבחים כפריים?

מה הם מטבחים כפריים?

אם שמעתם את המושג בעבר, אך לא הייתם בטוחים מה זה מטבחים כפריים מלבד לדמיין סצנה מסרט המתרחשת במטבח ביתי בכפר בשנות ה50, המאמר הזה נועד בשבילכם. למעשה, גם אם קיבלתם קצת יותר מושג, בדיוק בני זוג סיפרו כי שיפצו את הבית והמטבח נעשה כפרי וחמים וזכיתם גם להבין כיצד זה עשוי להיראות – יש עוד המון מה ללמוד והרבה יופי שעשוי להיות התוספת הבאה לחיים שלכם. יש שינויים קטנים שעושים בחיים והם מסיבים אושר לכלל השותפים, בכל הנוגע לחלל הבית ובעיקרו המטבח – מדובר על שינוי גדול.

לב ליבו של הבית

האם שמעתם את המושג 'לב ליבו' בעבר? הבית שלנו בעצמו הוא לב, הוא משפחה, הוא יצירה של חיים מסוימים אותם נרצה להפוך לטובים וחיוביים ככל האפשר, מקום בו נוכל להיות עצמנו עם האנשים הקרובים והאהובים ביותר בחיינו, על כן הבית הוא הלב. אז מה הוא לב ליבו של הבית? המטבח. שם נוצרים מאכלים שנעשו על ידינו, במטרה להאכיל את האנשים שאנחנו אוהבים, שם במקרים רבים מתקבצים כלל דיירי הבית, הוא נותן את האופי, את הנקודה המחברת בין כל שאר החדרים. לא סתם יקרו בדרכיכם בתים רבים יותר ויותר אשר משלבים את המטבח והסלון באותו חלל, הסיבה היא הרצון לאחד בין הלב (המרכזי והמשמעותי) לחלקים אחרים כמו הגוף והראש.

מטבח חם לבית חם

אחת הסיבות המרכזיות בעקבותיהן בוחרים רבים ליצור מטבחים כפריים לבית הוא 'החום' המופץ מהם, בצירוף פשטות וגישה נוחה. המטבחים הללו יוצרים תחושה נוחה ונעימה בחלל, אין עומס ועם זאת הפשטות אינה משעממת – בכל חלק של המטבח ניכרת תשומת הלב לפרטים הקטנים, על מנת לאפשר לחלל להיות חיובי ונעים ככל הניתן. מדובר בחלל אשר לוקח חלק מרכזי בחיי היום יום של כלל הנוכחים, ועל כן עשייתו כפרית, אותנטית, נעימה, אינטימית ונוחה תאפשר גישה חמה אשר תופץ לשאר חללי הבית. הכרה בתחושה זו גורמת לרבים לתהות על המושג ולשקול האם המטבח שלהם ברגעים אלה גורם להם לחוש כך.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>