מטבחים כפריים או מטבחים מודרניים – מה מתאים לכם יותר?

מטבחים כפריים או מטבחים מודרניים – מה מתאים לכם יותר?

אם אתם מחפשים מטבח חדש לבית, ואתם מתלבטים בין מבחר של דגמי מטבחים ללא יכולת לקבל החלטה ברורה ובטוחה, ובמיוחד מתלבטים בין מטבחים כפריים ובין מטבחים מודרניים, חשוב שתכירו את המאפיינים המרכזיים של כל סגנון עיצוב, ותבחנו עד כמה אתם מתחברים למאפיינים אלה. מטבח כפרי הוא מטבח שמטרתו המרכזית היא ליצור חיבור עם הטבע והאדמה והוא מתאפיין במרקם וגימור עצי אותנטי ובגווני אדמה ברורים ומובהקים.

מאפיינים מרכזיים של כל סגנון עיצוב

מטבח מודרני הוא מטבח בהיר יותר, מבוסס על קווים ישרים או מפוסלים, בעל מראה נקי והומוגני. ההבדלים בין שני סוגי סגנונות העיצוב הללו הם מאוד ברורים, ויחד עם זאת, בהחלט ניתן למצוא מטבחים כפריים בעלי נגיעות מודרניות, וכן מטבחים מודרניים בעלי נגיעות כפריות. מבחר האפשרויות העומדות בפניכם הוא גדול ורחב ולכן חשוב שתבחנו את הנושא בצורה יסודית ופרטנית, בין שתבחרו לעשות זאת בעצמכם, באמצעות קטלוגים וגלריות, ובין שתבחרו לעשות זאת בליווי איש מקצוע שיחשוף אתכם בפני אפשרויות שכלל לא הייתם מודעים לקיומן.

שילובים של סגנונות עיצוב

אחרי שאמרנו את זה, ישנה חשיבות רבה גם לכך שהמטבח יתאים לעיצוב של יתר חלקי הבית, לריצוף בבית, לתאורה הטבעית בבית וכדומה. ההתאמה צריכה לבוא לידי ביטוי בצבעים, במרקמים, בפרופורציות ועוד, גם אם אתם בוחרים סגנון עיצוב שהוא שונה במהותו מסגנון העיצוב של חדר הסלון למשל. אם חדר הסלון שלכם מעוצב בסגנון עיצוב מודרני, תוכלו לבחון מטבחים כפריים שבהם משולבים אלמנטים מודרניים שיכולים לייצר את ההתאמה הנדרשת, ולהיפך.

ליווי של איש מקצוע

באופן עקרוני, את כל התהליך של בחירת המטבח המתאים לכם ביותר, כדאי לעבור בליווי של איש מקצוע, בין שאתם בוחרים לעשות זאת ברמה של מספר מפגשי ייעוץ בלבד, ובין שאתם בוחרים לעשות זאת על בסיס ליווי צמוד של איש המקצוע, בין היתר בהתאם לתקציב העומד לרשותכם לטובת העניין. איש מקצוע יוכל להבטיח שאתם עושים את הבחירות הנכונות, ושאתם לא עושים טעויות שיכולות לעלות מאוד יקר, וללוות אתכם לאורך שנים רבות קדימה.

 

לשיחת ייעוץ מוזמנים להתקשר עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או להשאיר פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>