מטבחים כפריים- הרבה יותר ממטבח

מטבחים כפריים- הרבה יותר ממטבח

אם אתם מעוניינים לשפץ את המטבח ולשנות את האוירה השוררת בו, בהחלט ייתכן כי מטבחים כפריים הינה הבחירה הנכונה עבורכם. עצם המילה "כפרי" מעלה קונוטציה נעימה, חמימה וטבעית, שמזכירה ישיבה בחיק הטבע. המטבח הכפרי מביא את הטבע והחמימות אל תוך הבית שלכם, בין אם אתם גרים בבית צמוד קרקע הגובל בגינה ובין אם אתם גרים בבניין רב קומות במרכז העיר. מאמר זה יכלול מספר טיפים לעיצוב, תכנון ובנייה של המטבח הכפרי.

לבחור את הסגנון המתאים ביותר

ראשית, חשוב להבין כי קיימים מספר סגנונות של מטבחים בסגנון כפרי- רובם מגיעים מארצות שונות באירופה הקלאסית. לצורך תכנון המטבח שלכם, רצוי להקפיד על סגנון יחסית אחיד, על מנת ליצור איזון והרמוניה. שילוב בין מספר סגנונות שונים עשוי להיות נעים לעין במקרים מסוימים, אך חשוב להקפיד שלא ליצור עומס רב מדי של פרטים. לצורך קבלת ההשראה, ניתן לבחור מטבחים שונים שנהוג היה לבנות באנגליה, בצרפת או באיטליה- לכל מקום יש סגנון בניית מטבחים ייחודי עם עיטורים אופייניים.

התאמה לעיצוב הכולל של הבית

כיום, בלא מעט בתים בישראל חדר הסלון וחדר המטבח אינם מופרדים באופן מוחלט. פעמים רבות, המטבח, הסלון ופינת האוכל מהווים חלל אחד גדול. במקרים כאלה, כדאי שלא לשבור את הסגנון הכפרי ולעשות שימוש באלמנטים כפריים לצורך עיצוב החלל כולו. אין פירוש הדבר שהעיצוב צריך להיות אחיד לחלוטין; עם זאת, שילוב פינת אוכל מודרנית בסגנון "הייטקיסטי" עם מטבח כפרי עלול להיות צורם לעין.

בחירה נכונה של חומרי הגלם

כאשר בונים מטבחים כפריים, לחומרי הגלם יש חשיבות רבה לגבי המטבח- הן לעיצוב והן לשימושים הפרקטיים. לכן, חשוב להקפיד לעשות שימוש אך ורק בחומרי גלם איכותיים, עמידים וחזקים אשר לא ידרשו תחזוקה רבה עם השנים. עץ מלא יכול להיות חומר גלם איכותי ויפה, אשר ישתלב נהדר עם העיצוב הכפרי. פנייה אל בית עסק מקצועי ובעל מוניטין בתחום, כמו למשל עדיאל חן עיצובים, יוכל להבטיח לכם שאכן ייעשה שימוש בחומרי גלם איכותיים שיוכלו לשרת אתכם לאורך שנים רבות מבלי שיופיעו סימני בלאי.

צרו קשר עם עדיאל עכשיו  או התקשרו 09-8344456

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>