מטבחים כפריים – יופי, חום וביתיות במטבח אחד

מטבחים כפריים – יופי, חום וביתיות במטבח אחד

אין אדם שלא אוהב להרגיש מיוחד, בצורה שתגרום לאנשים אחרים להחמיא לו. אחד הדברים שנשים במיוחד אוהבות זה שביתן יהיה מעוצב למופת ובצורה ייחודית. כל אישה נהנית שמחמיאים לה על הבית שלה, ואם היא מצליחה להוציא את אורחיה פעורי פה ועם מבטי התפעלות, אז כנראה שהיא עשתה עבודה מעולה בעיצוב. ישנם סגנונות עיצוב רבים, ובכל סגנון שאת מתחברת אליו תוכלי להוציא את אורחייך מתמוגגים מהמראה המיוחד והמסוגנן של ביתך. אחד התפקידים החשובים ביותר שיש לבית, מעבר למראה האסתטי שהוא צריך לייצר, הוא האנרגיות שהבית משדר לנו. בית נותן לנו קונוטציות של חום, של קירבה, של אינטימיות, של נוחות, של שמחה, של ביטחון. ישנם אלמנטים רבים שיכולים לשלב בין החמימות והביטחון הללו לבין היופי והאסתטיקה. שטיחים, וילונות, כריות, יתנו אווירה ותחושה חמה יותר לבית ויופי אם יבחרו וישולבו יחד בטוב טעם. אנרגיות של חמימות, ביטחון וכו' מורגשים בקלות על ידי חיבור לטבע. מבחינת סגנונות העיצוב, הסגנון הכפרי על חומריו הטבעיים, בהחלט נותן נופך חמים יותר ומזמין לבית. משום כך נשים רבות בוחרות לעצב את המטבח שלהן בסגנון של מטבחים כפריים.

שילוב נכון לזרימה הרמונית

הדבר החשוב ביותר שיש לשים עליו דגש בשעה שאת מעצבת ומסדרת את הבית שלך, הוא השילוב בין החללים ובין הסגנונות. לא חשוב באילו סגנונות תבחרי, חשוב שתהיה זרימה הרמונית בין חלל לחלל. כך גם אם המטבח ממוקם כחלק משרשרת של חללים – מטבח, פינת אוכל וסלון, חייב שתהיה זרימה שתגיע מהמטבח ועד לסלון. שלא תוכר ניגודיות ביניהם. צורת השילוב בין הסגנונות, גם אם עיצבתם מטבח בסגנון מטבחים כפריים וסלון בסגנון מודרני, יכולה מצד אחד לשדרג בעשרות מונים את ביתכם, אם שילבתם בחוכמה, ומן הצד השני להרוס משמעותית את העיצוב כולו, אם לא נעשה שילוב נכון. זאת גם אם כל חלל העומד כיחידה נפרדת בפני עצמה עוצב בצורה מדהימה. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו, המומחים של עדיאל עיצובים, המתמחים בסגנון של מטבחים כפריים, ויחד נרכיב את המטבח הנכון שישתלב בצורה המושלמת עם שאר חללי הבית.

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>