מטבח כפרי מודרני, כל מה שחשוב לדעת

מטבח כפרי מודרני, כל מה שחשוב לדעת

מטבחים כפריים בסגנון עיצוב מודרני הם מטבחים המשלבים למעשה בין שני סגנונות עיצוב. מצד אחד סגנון העיצוב הכפרי, ומן הצד השני סגנון העיצוב המודרני. על אף שמדובר לכאורה בשני סגנונות עיצוב שהם לא רק שונים, אלא גם מנוגדים במובנים רבים, בפועל השילוב בין שני סגנונות הללו התפתח מאוד בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא גם מגוון רחב מאוד של דגמים המשלבים בין הכפרי למודרני, וגם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בעולם העיצוב, ובכלל זה מתמחים בשילוב המיוחד בין שני סגנונות העיצוב הללו בכלל, ובתחום המטבחים בפרט.

שילוב אלמנטים משני סגנונות עיצוב

למעשה, מטבחים כפריים בסגנון מודרני הוא סגנון מבוקש ופופולארי יותר מאשר מטבחים המבוססים כל כולם על סגנון העיצוב הכפרי הטהור. אנשים רבים מרגישים כבדות מסויימות, ואפילו עגמומיות אל מול סגנון העיצוב הכפרי, אך מאוד רוצים להתחבר אל התחושה העצית, תחושת הצבע שמטבחים אלה יודעים להציע. הפתרון במקרים אלה, הוא שילוב של אלמנטים מודרניים, אלמנטים הבאים לידי ביטוי בקווי עיצוב, בחומרי גלם עם דגש על מתכות בוהקות וחיפויים פולימריים, מנגנונים טכנולוגיים מתקדמים וכמובן שלל מכשירי חשמל מודרניים בשיא הטכנולוגיה.

בהיעדר היכולות המקצועיות, קל מאוד לאבד את קו העיצוב

אחרי שאמרנו את זה, השילוב בין מטבחים כפריים ובין סגנון העיצוב המודרני הוא לא טריוויאלי ומגוון האפשרויות הקיימות הוא רב מצד אחד, אך מצומצם מבחינת המסגרת העיצובית מצד שני. עם שילוב מוגזם של אלמנטים מודרניים, קל מאוד לאבד את המראה והתחושה הכפרית ולהישאר עם מטבח מודרני מעץ מלא. מן הצד השני, סגנון העיצוב הכפרי האותנטי הוא סגנון מאוד מובהק, וקל מאוד להתבלבל בין שילוב של תנור וכיריים חשמליים ובין שילוב אמיתי ואותנטי בין שני סגנונות העיצוב.

פנייה למומחים בלבד, בין בעיצוב אישי ובין בדגם מן המדף

בהתאם לכך, כל מהלך של עיצוב מטבחים כפריים המשלבים את סגנון העיצוב המודרני חייב להתבצע בליווי צמוד של איש מקצוע המתמחה בעולם עיצוב המטבחים מצד אחד, ובשני סגנונות העיצוב המרכזיים הללו מצד שני. לחילופין, ניתן להגיע לבית עסק המציע מגוון רחב של מטבחים המבוססים על סגנון העיצוב הכפרי, ושם כבר תוכלו למצוא גם מגוון דגמים כפריים המעוצבים בסגנון העיצוב המודרני, דגמים שעוצבו על ידי מעצבים מקצועיים של בית העסק, ומבוססים בדרך כלל על עקרונות עיצוב מקצועיים הרלוונטיים לעולם המטבחים, ולשני סגנונות העיצוב הללו בפרט.

 

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או השאירו פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>