סגנון העיצוב של מטבחים כפריים

סגנון העיצוב של מטבחים כפריים

סגנון העיצוב הכפרי של רהיטים או מטבחים כפריים הוא סגנון עמוק מאוד ורחב מאוד, שמרבית ספקי הרהיטים נוגעים רק בקצה קצהו. השימוש בעץ מלא ובגווני אדמה הם אמנם שני מאפיינים מרכזיים וחשובים בסגנון עיצוב זה, אך מדובר רק בקצה הקרחון, ואם אתם רוצים בית המעוצב על פי הסגנון הכפרי באמת, יהיה עליכם לפנות לערוצים שונים מערוצי המיין סטרים, ובמיוחד לכיוון של נגריות המציעות מטבחים המעוצבים בסגנון הכפרי, ומיוצרים בעבודת יד.

שילוב של פריטי ריהוט עם אלמנטים עיצוביים כפריים

פריטי הריהוט עצמם, כמו מערכת סלונית כפרית, מטבחים כפריים, חדרי שינה כפריים וכדומה הם אמנם מרכיבים חשובים ומרכזיים ביצירת האווירה הכפרית בבית, אך פריטי העיצוב האחרים שאותם תשלבו בחלל המבנה יכולים לעשות את ההבדל בין מרחב כפרי קלאסי ואותנטי, ובין מרחב כפרי מודרני, או אפילו מודרני עם נגיעות של סגנון כפרי. אנשי מקצוע המתמחים בסגנון העיצוב הכפרי יכולים לסייע לכם מאוד בגיבוש התמונה השלמה של עיצוב הבית בסגנון הכפרי.

 

סטנדרטים גבוהים של חומרי גלם ורמת ביצוע

בבחירת מטבחים כפריים, חשוב מאוד להקפיד על סטנדרטים גבוהים בכל מרכיבי המטבח, במנגנונים השונים ואפילו ברמת הציר והבורג. דלת של ארון מטבח, שעשויה מעץ מלא, יכולה להוות מקור לבעיות מגוונות ובמיוחד לעיוות הארון בגלל משקלה הרב. יישום של דלתות מעץ מלא, מחייב שימוש בצירים מיוחדים המסוגלים לשאת את משקל הדלת בצורה מושלמת, וכן בשלד עץ מלא חזק שלא יושפע ממשקל הדלת. זו היא כמובן רק דוגמא קטנה לכללים עליהם עליכם להקפיד במהלך בחירה ועיצוב מטבח כפרי.

ייצור על פי טכניקות ייצור מסורתיות

בכל מקרה, כדאי ומומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה, לבנות תכנית עיצוב מלאה לפני שמתחילים את תהליך הייצור, להקפיד על תהליך מקצועי של בחירת חומרי גלם ולהיות מעורבים בכל שלבי העיצוב והייצור של המטבח הכפרי. נגריות המציעות מטבחים בעבודת יד ועל פי טכניקות הייצור המסורתיות, תוכלנה להציע לכם את רמת החיבור הגבוהה ביותר לתהליך ואת חופש הבחירה הרב ביותר בהבאת ההעדפות האישיות שלכם לידי ביטוי.

 

לשיחת ייעוץ מוזמנים להתקשר עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או להשאיר פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>