על מה חשוב להקפיד בהזמנת מטבחים כפריים?

על מה חשוב להקפיד בהזמנת מטבחים כפריים?

ובכן, מטבחים כפריים הוא עולם מאוד מגוון ורחב, אבל גם מאוד מקצועי ומוקפד. בניגוד למחשבה שמטבח כפרי יכול להיבנות פשוט על ידי חיבור של גזרי עץ מלא, באופן ששומר על המראה האותנטי של העץ, בפועל מדובר בסגנון עיצוב מורכב מאוד, שצריך להביא מצד אחד את התחושה העצית האותנטית שמאפיינת את סגנון העיצוב הכפרי, ומצד שני את המודרניזציה והטכנולוגיה החדשנית בעולם המטבחים, אל תוך מערכת מטבח אחת שלמה.

איש המקצוע הנכון – הדבר החשוב ביותר שיש להקפיד עליו

בהזמנת מטבחים כפריים ישנם כל כך הרבה דברים שיהיה עליכם להקפיד עליהם, שאין שום טעם לנסות ולפרט אפילו חלק מהם באופן שיראה כאילו הם חשובים יותר מאחרים. אם אתם רוצים להשיג בסופו של דבר מטבח כפרי קלאסי אותנטי, הרבה יותר אותנטי מהדגמים שאותם אפשר למצוא בחנויות המיין סטרים, הדבר היחיד שעליו אתם רוצים להקפיד הוא בחירת איש המקצוע הנכון, איש מקצוע המגיע בדרך כלל בדמותו של נגר מסורתי המבצע את תהליך הייצור בעבודה ידנית ועל פי טכניקות ייצור מסורתיות.

שלל אפשרויות המובאות יחד לדגם מנצח

נגריה פרטית המבצעת את ייצור המטבח בצורה ידנית היא לחלוטין לא נגריה מיושנת, או כזאת שפועלת באמצעות טכנולוגיות מיושנות. המדובר על אנשי מקצוע לכל דבר ועניין, בדרך כלל מלווים במעצבים מקצועיים, ויודעים להציע מגוון רחב של דגמים ואפשרויות אותם ניתן להביא יחד לכדי דגם אחד ייחודי שאותו אתם מעצבים, ובו אתם מביאים את ההעדפות האישיות שלכם, אך בליווי צמוד של אנשי מקצוע המקפידים על שמירה על כללי העיצוב והייצור המקצועיים.

התכתבות עם העולם המודרני

ככלל, בתהליך העיצוב והייצור של מטבחים כפריים חשוב להקפיד על תהליך מקצועי של בחירת חומרי גלם, שימוש בסוגי עץ מלא שונים עבור חלקים שונים של המטבח, שילוב טכנולוגיה מתקדמת במנגנוני השימוש במטבח, תכנון המטבח להכלת אמצעים טכנולוגיים אופייניים למטבח המודרני לרבות תנור אפייה וכיריים בילט אין, מכונת קפה, בר מים, מדיח כלים וכדומה, כשלאורך כל התהליך, שילוב של אמצעים טכנולוגיים אלה מתבצע תוך שימור המאפיינים הכפריים האותנטיים של המטבח.

 

לשיחת ייעוץ מוזמנים להתקשר עכשיו לעדיאל במספר 09-8344456 או להשאיר פרטים כאן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>