מטבח כפרי מודרני מעץ אלון

מטבח כפרי מודרני מעץ אלון

לפניכם מטבח כפרי מודרני מעץ אלון צבוע בגוון שמנת המשדר חמימות ומשרה סביבת עבודה נוחה וידידותית למשתמש. המטבח משלב באופן הרמוני את האווירה הכפרית באמצעות שולחן העץ הרחב, יחידה תלויה מעץ אלון מעל השיש, יחד עם המודרניות שמשדר המקרר עשוי נירוסטה, התנור והכיור המודרניים.

לנוחות המבשלים:

שימו לב כי משטח העבודה נמצא בין הכיריים לכיור על מנת לאפשר מרחב עבודה נוח . מימין לתנור שובצה מגירת עגלה לאחסון בקבוקים שימושיים לבישול כגון שמן, שמן זית , חומץ, יין ועוד, לשליפה מהירה בעת הצורך.
מעל העגלה, קיימת מגירה פנימית לאחסון תבלינים שימושיים לצורך הבישול.

משטח עבודה במטבח כפרי

אחסון זמין:

מצידי המקרר ארונות מזווה ובתוכם כל המזון היבש. מתחת לכיור, מגירה גדולה המכילה פח אשפה וכן חומרי ניקוי.
מעל השיש יחידה תלויה מעץ אלון בגימור שמן ווקס, היוצר קונטרסט מעניין עם ארונות המטבח בגוון שמנת, לאחסון כלים לשתיה חמה, ספרים ועוד.
אחסון במטבחים כפריים

צבעי המטבח:

ארונות המטבח הכפרי נצבעו בגוון שמנת, שולי החזיתות והמסגרות שויפו בצורה עדינה כך שגוון העץ הטבעי נחשף קלות ומשווה למטבח מראה כפרי.
על הקיר מעל התנור אריחים מצוירים המוסיפים למטבח הכפרי חמימות וצבע.
המקרר, הברז, וקולט האדים בצבע נירוסטה המשדרת קור לעומת ארונות המטבח בצבע שמנת המשדרים חמימות יוצרים מראה של מטבח כפרי מודרני, חמים נעים ומזמין.

עיצוב מקצועי בשילוב ייצור רהיטים בעבודת יד

כל הרהיטים הוכנו ע"י מעצב המטבח – עדיאל חן, במקצועיות רבה, בהשקעה ובמומחיות. עדיאל מומחה לשילוב מטבחים כפריים עם אביזרים מודרניים, מעצב מטבחים כפריים שנעים לבשל, לאכול או פשוט להיות בהם. אם תרצו לקבל התרשמות מלקוחותיו של עדיאל הנכם מוזמנים לעמוד ההמלצות באתר כדי לקבל חוות דעת אישית. לא כל מעצב הוא זה שגם מכין בעבודת יד את הרהיטים אותם הוא בוחר למטבח, ודווקא כאן מתבטאת הייחודיות של עדיאל. לא בלבד שהוא מעצב את המטבח אלא הוא יוצר את במטבח ואת הרהיטים שבו במו ידיו, ובמקרה הצורך גם רהיטים לחלקים אחרים של הבית. אתם מוזמנים לבקר בדפי הגלריות של עדיאל כדי לקבל התרשמות מעבודותיו.
לשיחת ייעוץ ללא התחייבות מוזמנים להתקשר: 09-8344456

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>