עיצוב מטבחים – האם זה חשוב?

עיצוב מטבחים – האם זה חשוב?

עד לפני שנים לא רבות, לא היה המושג "עיצוב מטבחים" מוכר ומקובל בארץ, לא כמקצוע, ולא כשלב חיוני וקריטי ברכישת מטבח חדש. מה שהיה, אלה נגריות ונגרים, שתכננו ובצעו מטבחים פשוטים, ב"שטאנץ"  די אחיד, מעץ סנדוויץ', שההבדלים העיקריים ביניהם היו מידות המטבח וצבע הפורמייקה.

בחו"ל, לעומת זאת, נחשב עיצוב מטבחים, לתחום מקצועי, הנלמד באופן נרחב ומעמיק כבר עשרות שנים. בניגוד למה שנדמה אולי, בעיצוב מטבחים נדרש המעצב לתת מענה ופתרונות, לבעיות בתחומים רבים ומורכבים, ביניהם: שטחי אחסון, משטחי עבודה, נוחות העבודה והנדסת האנוש, מערכות מים ואינסטלציה, נקודות חשמל ומכשירי חשמל, גז, אוורור, תאורה, וכמובן, הסגנון, הנראות והאסתטיקה של המטבח.
אצל המעצב עדיאל חן מעדיאל עיצובים, נוספת על כל זה גם הבנת עומק של צרכי הלקוח, והכרה בחשיבות ובהכרח, למעשה, של מתן ביטוי אישי לטעם, לרצונות  ולאמירה של מזמין המטבח.

עיצוב מטבחים הוא מקצוע תובעני, הדורש לימודים והתמחות במגוון נושאים, כגון: שרטוט והדמיה, קנה מידה והתאמה, חומרי גלם וחיפויים, טכנולוגיה של תשתיות, מערכות המטבח השונות, תורת הצבע, סגנונות עיצוב וטרנדים, ועוד רבים.

אם בחרתם במטבח כפרי, מטבח העשוי מעץ מלא, ומחומרי הגלם האיכותיים ביותר, מטבח המשדר חום ושמחה וחשק לבשל ולאכול בו, ושסגנונית הוא מתכתב עם העבר, אבל נשאר עדכני, טרנדי ועל זמני, עדיאל עיצובים הוא הבית שלכם.  בעיצוב מטבחים בעדיאל עיצובים, אתם נהנים מיתרון ניכר, מאחר ומעצב המטבחים שלכם, החולש על כל תחומי הידע הנדרשים, הוא גם נגר אומן, ובעל המלאכה, המבצע את עבודת הנגרות עצמה. במצב זה, המעצב- מבצע העבודה, מכיר אתכם אישית ודואג לכל הנקודות החשובות שהן עקרוניות לכם, ומעבר לכל, מרגיש אחריות אישית על כל שלב משלבי התכנון והביצוע של המטבח, ולכך שבסופו של התהליך, תקבלו את מטבח חלומותיכם, וברמת גימור  עילית.

לסיכום
עיצוב מטבחים, הוא עניין רציני, למעצבים עם חזון, אופק, מקצוענות, ואהבה ומחויבות לתחום המטבחים. עיצוב מטבחים צריך שיעשה מתוך התאמה לשפת העיצוב הכוללת של הבית ולאורח חייהם של האנשים החיים בבית זה.