רעיונות שימושיים לעיצוב אי למטבח קטן

רעיונות שימושיים לעיצוב אי למטבח קטן

אחד הטרנדים החזקים ביותר בתחום עיצוב המטבחים הכפריים הוא האי המשמש תוספת של מקומות אחסון ומשטח עבודה למטבח, וממוקם לרוב באמצעו. כמעט כל אחד יסכים שאי יכול להוסיף רבות למראה של המטבח, ויתרה מזאת, הוא גם מאוד פונקציונלי. הבעיה עם איים כשרוצים להוסיף אותם למטבח קטן. במקרה כזה אם העיצוב והתכנון נעשים על ידי ידיים ועיניים בלתי מיומנות, התוצאות יכולות להיות הרסניות, אשר פוגעות הן במראה של המטבח והן בנוחות שלו. אז איך ניתן להוסיף אי למטבח קטן מבלי לפגום?

הרעיונות שיעשו לכם את העיצוב

אי למטבח קטן דורש תכנון קפדני, ניסיון וידע עיצובי. אם מתכננים זאת בצורה חכמה, הרווח שמושג מאי במטבחים גדולים, יושג גם במקרים של מטבחים קטנים. ישנן כמה דרכים שבעזרתן האי שתקימו במטבח שלכם יוסיף רבות לעיצוב הכללי ולנוחות. קודם כל כדאי להסתכל על צורתו של החלל. יכול להיות שהמטבח הוא קטן, אך ניתן על ידי שבירת קיר לחברו אל פינת האוכל והסלון, ובמקומו למקם אי. כך גם מרוויחים הגדלה ניכרת של שלושת החללים: מטבח, פינת אוכל וסלון, גם זוכים במקומות אחסון נוספים, וגם מקבלים משטח עבודה נוסף. מי שאינו בעל עין עיצובית כדאי מאד שיעזר במעצב פנים לפני שהוא לוקח פטיש ומתחיל לשבור את הקירות.

 

ישנה דרך נוספת יעילה להצבת אי במטבח קטן – או יותר נכון חצי אי. ניתן בקלות ליצור המשכיות של השיש והארונות התחתונים, על ידי הצבת חצי אי ב- 90 מעלות לשיש. אם המטבח מאוד קטן ואתם מאוד רוצים משטח עבודה נוסף, פנקו את עצמכם באי נשלף – כשהוא סגור הוא חלק מהארון, וכשהוא פתוח, הרי לכם משטח עבודה שימושי. אופציה נוספת היא לאמץ אי על גלגלים, כשעובדים עליו ממקמים אותו במרכז המטבח כדי שיהיה נוח, או בכל מקום אחר, וכשמסיימים לעבוד מצמידים לקיר, ומחזירים את השטח הריק למרכז המטבח. אי למטבח קטן לא חייב להישאר בגדר של חלום בלבד. אם אתם מעוניינים באי כזה, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ עם עדיאל עיצובים, מומחה למטבחים כפריים ונוכל לתכנן יחד את האי החדש במטבח שלכם.

למאמר נוסף בנושא אי למטבח קטן

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>